کد خبر: 3531

تاریخ انتشار: فروردین ۱, ۱۳۹۵

انصراف از تیک آف ایرباس ۳۰۰ ایران ایر در ابتدای سال ۱۳۹۵

گزارش اختصاصی کن نیوز| در اولین ساعات یکم فرودین شاهد تاخیر پرواز تهران-زاهدان هما به دلیل کمپرسور استال موتور هواپیما ( ارباس A300 B4 – EP-IBG) بودیم، کاپیتان رنجبر، خلبان پرواز بدلیل شنیدن صدای بنگ از موتور Takeoff Abort کرد و هواپیما را قبل از رسید به انتهای باند متوقف ساخت و به دلیل سرعت […]

گزارش اختصاصی کن نیوز|

در اولین ساعات یکم فرودین شاهد تاخیر پرواز تهران-زاهدان هما به دلیل کمپرسور استال موتور هواپیما ( ارباس A300 B4 – EP-IBG) بودیم،

کاپیتان رنجبر، خلبان پرواز بدلیل شنیدن صدای بنگ از موتور Takeoff Abort کرد و هواپیما را قبل از رسید به انتهای باند متوقف ساخت

photo_2016-03-20_19-18-26

و به دلیل سرعت بالای هواپیما دقیقا قبل از V1 با گرفتن Full brake ، یکی از تایرهای این هواپیما Deflate گردید. (کم باد شدن تایر شماره ۴)

photo_2016-03-20_19-15-11

پس از انتقال هواپیما و بازگشایی باند فرود خلبان رنجبر،  رم ایر اضطراری را نیز جهت ورود هوا به کابین باز کرد.

( Normal procedure : set max brake for take-off)

photo_2016-03-20_19-15-03

هواپیما جهت بررسی بیشتر موتورها به آشیانه منتقل گردید و با تعویض تایر شماره ۴ و پایین آوردن موتور به دلیل از بین رفتن bladeهای استیج ۱۴ کمپرسور فشار بالا (HPC) فعلاً زمینگیر شده است.

photo_2016-03-20_19-14-53

 

با دوستانتان به اشتراک بگذارید

ارسال دیدگاه

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.