کد خبر: 5161

تاریخ انتشار: تیر ۲۲, ۱۳۹۵

فرود اضطراری هواپیمای تهران-ماهشهر/ آتش‌سوزی در آسمان، صحت ندارد.

کن نیوز| در خبرها آمده است: پرواز شماره ۴۰۶۵ شرکت هواپیمایی زاگرس، تهران – ماهشهر عصر امروز به دلیل نقص فنی در فرودگاه اهواز به طور اضطراری به زمین نشست. همچنین یکی از مسافران گفته است در میانه راه متوجه اوضاع و شرایط غیر عادی در پرواز شدیم و مهمان‌داران هواپیما اعلام کردند سیستم ایمنی […]

photo_2016-07-12_22-11-55کن نیوز|
در خبرها آمده است:

پرواز شماره ۴۰۶۵ شرکت هواپیمایی زاگرس، تهران – ماهشهر عصر امروز به دلیل نقص فنی در فرودگاه اهواز به طور اضطراری به زمین نشست.

همچنین یکی از مسافران گفته است در میانه راه متوجه اوضاع و شرایط غیر عادی در پرواز شدیم و مهمان‌داران هواپیما اعلام کردند سیستم ایمنی هواپیما از ناحیه موتور سمت راست آلارم آتش‌سوزی داده است.

اما یک مقام آگاه زاگرس به کن نیوز گفت:
تنها موتور شماره ٢ افزایش دماى غیر عادى داشته که موتور خاموش و جهت بررسى در اهواز فرود آمده اند.
خلبان با مشاهده High EGT در موتور شماره ٢ طبق پروسیجر، و براى ایمنى بیشتر مسافران فرود آمده است.

انتهای خبر/

با دوستانتان به اشتراک بگذارید

دیدگاه کاربران

نظرات در انتظار تایید: 0

کل نظرات :2

  • Naser

    تاریخ : ۵ - مرداد - ۱۳۹۵

    0 - 0

    با سلام و خسته نباشید حضور مدیریت محترم کن نیوز
    قبل از اینکه صحبت های خود رو شروع کنم لازم میدونم بعنوان کسی که ده ساله تو صنعت هوانوردی کار میکنم از همه زحمت های کن نیوز در اطلاع رسانی تشکر کنم.اما چند نکته مهم و اساسی هست که باید به اطلاع شما برسونم:

    ۱٫همه ما چه مردم عادی و چه شاغلان بخش هوانوردی از فرسوده بودن ناوگان کشورمان خبر داریم و نیازی نیست با نشان دادن تصاویر از زوایای مختلف داخل هواپیما بیشتر از پیش کشورمان را زیر سوال ببریم.
    ۲٫مردم ما قطعاً از وضعیت هواپیمای موجود و بحث ایمنی آنها اطلاع کامل دارن و لطفا بیش از پیش آنها را با اخبار نقایص فنی به استرس نندازید چون با این کار کمکی به اونها نمیکنی.
    ۳٫مدیر محترم ، شما و گروهتون با توجه اینکه جزوه بازدید کنندگآن پرشمار هستین بایستی باعث کمک و آرامش به مردم و شاغلان صنعت بشوید نه به چالش کشیدن آنها
    ۴٫آیا به نظر شما مشکل ما فقط آوردن هواپیماست دوستان محترم کن نیوز
    ۵٫چرا به هواپیمایی کشوری فشار نمیارید که قوانین حقوق مسافر و بالاعکس شرکت هارو استاندارد سازی کنه و حتما به دقت اجرا کنه.
    ۶٫چرا یه سری به فرودگاه نمیزنید تا از مشکلاتی که دارن و باعث تاخیرات میشن و به نام شرکت ها ثبت میشن و شرکت ها رو خراب میکنن. همین فرودگاه مهرآباد چند ماهه یک بانده داره کار میکنه و پروازها کمتر از یک ساعت تاخیر ترافیک نمیخورن.بازم به نام شرکت ها ثبت میشن
    ۷٫چرا مشکلات سخت افزاری یک فرودگاه باعث به چالش کشیدن پرسنل شرکت ها میشن. آیا شما به اینها پرداخته آید.
    ۸٫دوستان و مدیریت محترم کن نیوز شما که میخواهید اطلاع رسانی کنید نشون دادن چهار تا عکس از نوع صندلی یا نقص هواپیما مطئمن کمک زیادی به مردم نمیکنید.به جاش بیاید پیگیری کنید .به کسی که تا حالا سوار هواپیما نشده یاد بدیم .مسولان رو مجاب به آموزش دادن به مردم و پرسنل کنید.
    ۹٫مشکل ما ۱۰ درصد نداشتن هواپیماست که اونم همه میدونم که دست شرکتها نیست و یک مسئله کاملا سیاسی هست پس لطفا اون ۹۰ درصد رو بهش بپردازید.
    در پایان مجدداً تشکر میکنم از گروه و مدیریت کن نیوز.به امید روزهای بهتر .یا حق

    پاسخ دادن

    • میلاد باستانی

      میلاد باستانی

      تاریخ : ۷ - مرداد - ۱۳۹۵

      0 - 0

      سلام و درود بر شما
      متن ارزشمند شما بررسی می شود
      با تشکر از توجه شما

      پاسخ دادن

ارسال دیدگاه

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.