کد خبر: 6514

تاریخ انتشار: اسفند ۳, ۱۳۹۵

“کمیته عملیات زمستانی فرودگاه مشهد” با چه هدفی تشکیل شد؟

ماجرای تاخیر پروازها در فرودگاه مشهد و حبس چندین ساعته مسافران در پروازها همچنان سوژه اصلی برخی از رسانه‌ها است. به گزارش مهر: اما در این میان خبری روز ۲۹ بهمن ماه امسال روی سایت فرودگاه مشهد قرار گرفته که حاوی نکات جالبی است. در این خبر که روز جمعه، ۲۹ بهمن ماه روی سایت […]

ماجرای تاخیر پروازها در فرودگاه مشهد و حبس چندین ساعته مسافران در پروازها همچنان سوژه اصلی برخی از رسانه‌ها است.

به گزارش مهر: اما در این میان خبری روز ۲۹ بهمن ماه امسال روی سایت فرودگاه مشهد قرار گرفته که حاوی نکات جالبی است.

در این خبر که روز جمعه، ۲۹ بهمن ماه روی سایت فرودگاه مشهد قرار گرفته است به جلسه فوری در زمینه تصمیم گیری برای ارائه خدمات بهتر به مسافران در شرایط بارش برف اشاره شده است.

دستورات لازم جهت هماهنگی ارگان‌ها و واحدهای فرودگاهی و برنامه ریزی و مدیریت پروازها و همچنین جلوگیری از تاخیرات احتمالی مهمترین بندهایی است که در این خبر به آن تاکید شده است.

بنابر این اصل بدیهی این است که شرکت فرودگاه مشهد اطلاع کامل از بارش برف در مشهد داشته است حال آن که هیچ کدام از تصمیمات اتخاذ شده در این جلسه عملاً نتیجه‌ای در روزهای بعد نداشته است.

اما روز گذشته مدیرکل فرودگاه مشهد در نشست خبری خود تمامی قصورات را بر گردن شرکت‌های هواپیمایی انداخته و عنوان کرده اگر آنها عملیات یخ زدایی را سریع‌تر انجام می‌دادند مشکلی برای پروازها ایجاد نمی‌شد.در این میان سوال اصلی این است که اگر قرار بود در پایان تمامی تقصیرات بر گردن شرکت‌های هواپیمایی انداخته شود چرا از همان ابتدا با شرکت‌های هواپیمایی جلسه نگذاشتید و اگر جلسه گذاشتید و حرف‌های یکدیگر را شنیدید، پس چرا مجدد این بحران در فرودگاه مشهد شکل گرفت؟به نظر می‌رسد بهتر است مدیرکل فرودگاه‌های خراسان رضوی به‌جای فرافکنی حداقل بخشی از مشکلات را ناشی از مدیریت خود می‌دانست و تمامی تقصیر را به گردن دیگران نمی‌انداخت.

امروز نیز با ورود دادستانی مشهد به پرونده فرودگاه مشهد این نکته اثبات شد که احتمالاً در برخی از زمینه‌ها فرودگاه مشهد نیز مقصر است و باید پاسخگو باشد.

با دوستانتان به اشتراک بگذارید

ارسال دیدگاه

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.