کد خبر: 6871

تاریخ انتشار: اردیبهشت ۳, ۱۳۹۶

توقف ارائه خدمات فرودگاهی به شرکت هواپیمایی زاگرس در فرودگاه مشهد

‌به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، ‌قاضی محمدحسن اصولی صفار، ‌بیان کرد: پرواز نجف – مشهد روز ۲۵ فروردین‌ شرکت هواپیمایی زاگرس با ۱۴ ساعت تأخیر پرواز انجام شد. وی به الزام این شرکت هواپیمایی بر پرداخت حقوق مسافران تاکید و بیان کرد: شرکت زاگرس نسبت به این […]

‌به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، ‌قاضی محمدحسن اصولی صفار، ‌بیان کرد: پرواز نجف – مشهد روز ۲۵ فروردین‌ شرکت هواپیمایی زاگرس با ۱۴ ساعت تأخیر پرواز انجام شد.

وی به الزام این شرکت هواپیمایی بر پرداخت حقوق مسافران تاکید و بیان کرد: شرکت زاگرس نسبت به این امر و تعهدات خود در مورد پرداخت حقوق مسافران پرواز تأخیر‌دار نجف – مشهد با وجود‌ فرصت کافی از سوی مسافران تاکنون اقدام نکرده است.

بازپرس ویژه جرائم فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد ادامه داد: در این راستا و به دلیل عدم اجرای تعهدات، از شنبه ۲ اردیبهشت با صدور دستور قضائی خدمات فرودگاهی به شرکت زاگرس تا اطلاع ثانوی سلب می‌شود.

وی گفت: شرکت‌های هواپیمایی در صورت تاخیر در پروازها باید پاسخگوی مسافران باشند و با اجرای منشور حقوق مسافران در پروازهای داخلی و کنوانسیون‌های ورشو و توکیو در پروازهای خارجی نسبت به پرداخت خسارت مسافران اقدام کنند.اصولی صفار افزود: در غیر این صورت با صدور دستور قضائی خدمات فرودگاهی از شرکت‌های متخلف تا زمان کسب رضایت مسافران سلب می‌شود.

وی ادامه داد: البته مسافران نیز به دلایل مختلف نظیر تاخیر در پروازها و یا عدم پاسخگویی از سوی شرکت‌های مربوطه اجازه توقف در هواپیما را ندارند و طبق قانون ارتکاب چنین اقدامی از سوی مسافران جرم است و برابر قانون با آنها نیز برخورد خواهد شد.

بنابراین گزارش فرودگاه شهید هاشمی‌نژاد مشهد بعد از مهرآباد تهران، پرترددترین فرودگاه کشور است که به‌طور متوسط در ایام عادی تا ۱۸۰ پرواز و در شرایط پیک مسافری تا ۲۵۰ پرواز از آن انجام می‌شود.

با دوستانتان به اشتراک بگذارید

ارسال دیدگاه

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.