کد خبر: 7703

تاریخ انتشار: شهریور ۱۱, ۱۳۹۶

لغو مجوز ۳۶ دفتر و تعلیق ۴۷ دفتر خدمات مسافرت هوایی در سال ۹۶

رضا جعفرزاده گفت: از ابتدای فروردین ماه تا اواسط مرداماه امسال، به ۴۰۳ مورد شکایات صورت گرفته از طریق سامانه حقوق مسافر سازمان هواپیمایی کشوری از شرکت های هواپیمایی و ۲۸۱ شکایت از دفاتر خدمات مسافرت هوایی رسیدگی و اقدامات لازم صورت گرفته است. وی افزود: در بازرسی های مستمر و موردی کارشناسان دفتر نظارت […]

رضا جعفرزاده گفت: از ابتدای فروردین ماه تا اواسط مرداماه امسال، به ۴۰۳ مورد شکایات صورت گرفته از طریق سامانه حقوق مسافر سازمان هواپیمایی کشوری از شرکت های هواپیمایی و ۲۸۱ شکایت از دفاتر خدمات مسافرت هوایی رسیدگی و اقدامات لازم صورت گرفته است.

وی افزود: در بازرسی های مستمر و موردی کارشناسان دفتر نظارت بر فرودگاه ها، شرکت ها و موسسات هوانوردی سازمان از دفاتر خدمات مسافرت هوایی تهران و شهرستان ها مواردی از جمله عدم تمدید ضمانت نامه، عدم احراز شرایط راه اندازی پس از تعلیق در مدت تعیین شده و از همه مهمتر عدم توجه به اخطارها و دستورالعمل های سازمان هواپیمایی کشوری محرز و به لغو مجوز ۳۶ دفتر و تعلیق ۴۷ دفتر خدمات مسافرت هوایی منجر شد که از این تعداد، لغو مجوز ۱۲ دفتر و تعلیق ۱۵ دفتر مربوط به استان تهران و بقیه از شهرستان ها بوده است.

جعفرزاده تصریح کرد: در این مورد نیز عدم حضور مدیرعامل و مدیرفنی، تغییر مکان بدون تایید سازمان هواپیمایی کشوری، گرانفروشی و صدور بلیت No record (بدون اختصاص صندلی) نیز از جمله عوامل تعیین کننده در لغو و یا تعلیق این دفاتر از ابتدای سال ۹۶ تاکنون به شمار می رود.

با دوستانتان به اشتراک بگذارید

ارسال دیدگاه

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.