|

مدیر فرودگاه خرم‌آباد: ساخت فرودگاه بروجرد نیازمند بیش از ۱۱ میلیارد تومان اعتبار است

مدیر فرودگاه خرم‌آباد: ساخت فرودگاه بروجرد نیازمند بیش از ۱۱ میلیارد تومان اعتبار است

غلامرضا بنی صدر مدیر فرودگاه خرم آباد با اشاره به اینکه نیمی از اراضی فرودگاه بروجرد تملک نشده است، بودجه تقریبی برای اجرای پروژه ساخت فرودگاه بروجرد را ۱۱ میلیارد و ۳۲۰ میلیون تومان اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، غلامرضا بنی‌صدر با اعلام این خبر عنوان کرد: این پروژه جزو طرح‌های منطقه ویژه محسوب میشود و بیشتر تمرکز روی تملک اراضی است.

بنی صدر اتصریح کرد: از ۳۶۰ هکتار زمین فرودگاه نیمی هنوز تملک نشده و شروع طرح وابسته به تملک باقی اراضی، تخصیص بودجه و نیز مشخص شدن قطعی سرمایه گذار است.

مدیر فرودگاه خرم آباد گفت: ساخت فرودگاه در بروجرد به توسعه حمل و نقل هوایی لرستان می انجامد و در بهبود وضعیت اقتصادی منطقه موثر خواهد بود.

گفتنی است پیش از این نیز علاءالدین بروجردی نماینده ی مردم بروجرد در مجلس با انتقاد از عدم اجرایی شدن پروژه ی بروجرد اعلام کرده بود که لرستان جزء معدود استان های است که تنها یک فرودگاه دارد.

پیش تر نیز سید موسی خادمی استاندار لرستان در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی این استان نیز گفته بود که در حال حاضر پروژه ساخت فرودگاه بروجرد ١٠٠ میلیون تومان اعتبار دارد که به طور معمول این اعتبار به پروژه هایی داده می شود تا اسم آنها حذف نشود.

ارسال نظر