|

آماده‌باش بالگردهای هوانیروز در جابجایی صندوق‌های رأی

آماده‌باش بالگردهای هوانیروز در جابجایی صندوق‌های رأی

امیر سرتیپ دوم قربانی از آماده‌باش بالگردهای هوانیروز برای کمک به برگزاری انتخابات و انتقال صندق‌های رأی به مناطق صعب‌العبور خبر داد.

امیر سرتیپ خلبان یوسف قربانی فرمانده هوانیروز ارتش با اشاره به انتخابات ۱۱ اسفند ماه مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، گفت: هوانیروز در انتخابات پیش‌رو همچون گذشته در راستای تسهیل برگزاری این رویداد مهم با تمام توان پای کار خواهد بود و در جابجایی صندوق‌های رأی به مناطق صعب‌العبور از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

وی با اشاره به آمادگی هوانیروز برای اجرای مأموریت‌های محوله گفت: چندین فروند بالگرد برای کمک به برگزاری انتخابات و انتقال صندق‌های رأی به مناطق صعب‌العبور پیش‌بینی کرده‌ایم که ان‌شاءالله در خدمت مردم عزیز کشورمان خواهند بود.

فرمانده هوانیروز ارتش افزود: هوانیروز همواره در خدمت مردم و دولت بوده است و علاوه بر مأموریت‌های دفاعی و امنیتی که به نحو شایسته‌ای انجام می‌دهد در حوزه کمک‌رسانی به دستگاه‌های دولتی در عرصه‌های مختلفی همچون انتخابات، امداد و نجات، مقابله با صدمات و آسیب‌های ناشی از بلایای طبیعی و بحران‌هایی همچون سیل، زلزله و آتش‌سوزی همواره پا در رکاب بوده است.

 

منبع: ایسنا

ارسال نظر