|

رونمایی سوئیت جدید هواپیمایی امارات با تجهیزات شگفت انگیز

رونمایی سوئیت جدید هواپیمایی امارات با تجهیزات شگفت انگیز

هواپیمایی امارات به دلیل خدمات‌رسانی فوق‌العاده‌اش در بسیاری از زمینه‌ها شهرت یافته است. اخیرا سوئیت‌های درجه یک خطوط هوایی امارات توجه‌ها را به سوی خود کشانده است.

به نقل از سیمپل فلایینگ، این سوئیت‌ها با شعار «پرواز بهتر» و با هدف ارائه بهترین خدمات رفاهی در طول پروازهای طولانی ساخته شده‌اند.

این یک تجربه بسیار متفاوت از پرواز فرست کلاس یا درجه یک است که در حال حاضر در یک ایرباس ای ۳۸۰ و بوئینگ ۷۷۷ ارائه می‌شود. با این‌حال طبق شنیده‌ها این ناوگان به‌زودی گسترده‌تر خواهد شد تا افراد بیشتری بتوانند از یک پرواز لذت‌بخش بهره‌مند شوند.

در صورت خریداری بلیط این سوئیت، یک راننده شخصی نیز به هر مسافر تعلق می‌گیرد که تا برد ۵۰ مایل آن‌ها را تا فرودگاه همراهی می‌کند. البته در ازای پرداخت هزینه بیشتر می‌توان خودروهای لوکس‌تری را نیز در این زمینه به کار گرفت.

یکی دیگر از شگفتی‌های این پرواز این است که هر مسافر می‌تواند از در مخصوص سوئیت خود وارد هواپیما شود و در طول پرواز نیز از خدمات گوناگون نظیر وای فای رایگان، مرکز خرید، حمام، اتاق سکوت و حتی یک آبگرم لذت ببرند.

غذا هم در سوئیت و هم در سالن غذاخوری سرو می‌شود و منوی بلندبالای آن شامل آیتم‌های گوناگون از جمله دسرهای لذیذ و غذاهای وگان به دستپخت یک سرآشپز مشهور است.

نکته جالب این است که برای دلبازتر شدن سوئیت، معماران داخلی هواپیما از یک سقف مجهز به ال ای دی استفاده کرده‌اند که یک قاب پر ستاره را برای مسافران به همراه می‌آورد.

 

منبع: کاماپرس

ارسال نظر