|

«ایرباس اعلام کرد»

ایرباس از افزایش سرما‌یه‌گذاری و گسترش تولید هواپیما در ایالات متحده آمریکا خبر داد

ایرباس از افزایش سرما‌یه‌گذاری و گسترش تولید هواپیما در ایالات متحده آمریکا خبر داد

ایرباس اعلام کرد به عنوان بخشی از برنامه‌های خود، قصد دارد تولید ایرباس A320 را در ایالات متحده به ۶۳ فروند در ماه برساند.

این میزان از افزایش تولید، برای تیم تولیدی A220 منجر به ایجاد ۲۷۵ شغل بیشتر در تاسیسات مستقر در آلاباما طی سال آینده خواهد شد. این شرکت همچنین 40 میلیون دلار دیگر از طریق ساخت یک تیم پشتیبانی اضافی در سایت سرمایه گذاری خواهد کرد و کل سرمایه گذاری خود را به بیش از 1 میلیارد دلار در خلیج فارس خواهد رساند.

این بیانیه ایرباس زمانی که این شرکت ۶۰۰ شغل در سایت تولید اضافه کرد، به رشد چشم‌گیری خواهد شد. با برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای تولید ۴ فروند هواپیمای A220 در هر ماه تا اواسط دهه، ایرباس در مسیر تولید بیش از ۱۳۰ هواپیما در هر سال برای مشتریان هواپیمایی خود قرار می‌گیرد.

ایرباس حضور گسترده‌ای در سراسر ایالات متحده دارد. این شرکت تقریباً 4000 نفر را در 38 مکان مختلف در 16 ایالت استخدام می‌کند. یک مرکز مهندسی در کانزاس، امکانات آموزش در فلوریدا و کلرادو، پشتیبانی و دفتر مرکزی در ویرجینیا، یک اتاق فکر نوآورانه در کالیفرنیا، دفتر تجزیه و تحلیل داده‌های بدون سرنشین در جورجیا، امکانات تولید و مونتاژ هلیکوپتر در تگزاس و می‌سی‌سی‌پی، و یک مرکز تولید ماهواره در فلوریدا. علاوه بر این، تنها در سه سال گذشته، ایرباس نزدیک به 50 میلیارد دلار در ایالات متحده توسط بیش از 450 تأمین کننده هزینه کرده است و بیش از 275000 شغل آمریکایی را پشتیبانی می کند.

منبع: ایرباس

ارسال نظر