|

بعد از جلسه معارفه و تکریم

دیدار خانم دکتر شرفبافی؛ سرپرست جدید شرکت هواپیمایی کیش با معاونین و مدیران

دیدار خانم دکتر شرفبافی؛ سرپرست جدید شرکت هواپیمایی کیش با معاونین و مدیران

سرکار خانم دکتر شرفبافی طی حضور در کیش ایر و انجام معارفه با معاونین و مدیران ، بخشی از اهداف و برنامه های خود را بیان نمودند .

پس از انجام جلسه تودیع و معارفه در سازمان منطقه آزاد کیش ، سرکار خانم دکتر شرفبافی طی حضور در شرکت و برگزاری جلسه به بیان بخشی از اهداف و برنامه های خود پرداختند . در این جلسه که با حضور آقای کاپیتان نصرفرد ، مدیر عامل اسبق شرکت ، سرکار خانم دکتر شرفبافی؛ سرپرست و عضو هیأت مدیره کیش ایر و تمامی معاونین و مدیران شرکت برگزار گردید در ابتدا کاپیتان نصرفرد ضمن بیان عملکرد خود در زمان تصدی مدیریت عاملی شرکت هواپیمایی کیش از زحمات معاونین ، مدیران و کارکنان شرکت قدردانی کرد و سپس سرکار خانم دکتر شرفبافی برنامه های خود را تبیین نمود . ایشان با تشکر از زحمات کاپیتان نصرفرد ضمن اشاره به این مهم که سالهای خدمتی خود را در صنعت هواپیمایی مشغول بکار بوده و از نزدیک با مشکلات صنعت آشنا می باشند ، یکی از مهمترین اهداف خود را تقویت و توسعه نیروی انسانی کیش ایر بعنوان یک سرمایه بزرگ از لحاظ بنیه علمی و عملی و تأمین آرامش کارکنان و خانواده های ایشان دانست . 
سپس ایشان با ذکر این نکته که کیش ایر بعنوان بازوی سازمان منطقه آزاد کیش رسالت تقویت صنعت توریسم و جذب گردشگر بیشتر به جزیره کیش را عهده دار می باشد ، یکی از مهمترین برنامه های خود را توسعه ناوگان هواپیمایی کیش به منظور افزایش مسیرهای پروازی از مبادی مختلف به مقصد کیش برشمرد . وی با بیان لزوم همسو بودن با اهداف و برنامه های مدیریت کلان سازمان منطقه آزاد کیش از تمامی معاونین و مدیران خواستار همراهی جهت تحقق این مهم گردیدند . 
این جلسه با معرفی حاضرین و ارائه سابقه کاریشان به پایان رسید . 

ارسال نظر