|

بازگشت هواپیمای بوئینگ MD82 ملکی هواپیمایی چابهار به ناوگان عملیاتی پس از پایان اورهال با تکیه بر توان داخلی

بازگشت هواپیمای بوئینگ MD82 ملکی هواپیمایی چابهار به ناوگان عملیاتی پس از پایان اورهال با تکیه بر توان داخلی

یک فروند هواپیمای ملکی بوئینگ MD-82 با ظرفیت ۱۶۰ صندلی پس از پایان اورهال و با تکیه بر منابع مالی داخلی شرکت و بهره‌گیری از مراکز تعمیراتی مجهز و بروز کشور، به خط پرواز هواپیمایی چابهار افزوده گردید.

به گزارش کن نیوز؛ بر اساس اعلام روابط عمومی هواپیمایی چابهار؛  یک فروند هواپیمای جت بوئینگ MD-82 این شرکت به علامت ثبتی EP-CBH پس از پایان مراحل تعمیرات سنگین و بازرسی های دوره‌ای مربوطه (C چک)، شامل بازرسی بدنه و تعمیرات مورد نیاز، تامین موتور، نوسازی کامل کابین و نصب سیستم جدید روشنایی کابین مسافرین و با انجام پرواز آزمایشی بصورت موفقیت آمیز، وارد ناوگان عملیاتی شرکت خواهد شد.

گفتنی است صندلی ها و کابین مسافرین این هواپیما نیز در راستای افزایش کیفیت خدمت رسانی به هموطنان، تعویض و نوسازی کامل شده است. با ورود این هواپیما به ناوگان هواپیمایی چابهار، تعداد ۹۰۰ صندلی به ظرفیت حمل و نقل روزانه هوایی کشورمان افزوده گردید.

شایان ذکر است هواپیمایی چابهار با بهره‌گیری از ۵ فروند هواپیمای عملیاتی به ۱۲ مقصد داخلی پروازهای منظم روزانه دارد و بزودی با اتمام روند چک و تعمیرات سایر هواپیماها این شرکت؛ شمار ناوگان عملیاتی افزایش قابل توجه خواهد داشت.

IMG_20240403_164709_460

IMG_20240403_164705_328

ارسال نظر