|

«بت نش» باسابقه‌ترین مهماندار هواپیما درگذشت

«بت نش» باسابقه‌ترین مهماندار هواپیما درگذشت

بتی نش، که به عنوان باسابقه‌ترین مهماندار هواپیما در جهان شناخته می‌شد، پس از نزدیک به ۶۷ سال کار در آسمان در سن ۸۸ سالگی درگذشت.

به گزارش کن نیوز ؛ نش در سال ۱۹۵۷ به خطوط هوایی شرقی که اکنون منحل شده است پیوست. او بیشتر در پروازهای شاتل بین واشنگتن دی‌سی و بوستون کار می‌کرد تا هر شب بتواند به خانه برگردد و از پسرش مراقبت کند.

او به سی‌ان‌ان گفته بود: "از زمانی که سوار اولین هواپیما شدم می‌خواستم مهماندار هواپیما شوم. ۱۶ ساله بودم که خلبان و مهماندار را در سالن دیدم و گفتم "این شغل مورد علاقه من است."

نش در سال ۲۰۲۲ به عنوان با سابقه ترین مهماندار هواپیما لقب رکورد گینس را از آن خود کرد. به گزارش ABC، او هرگز به طور رسمی از امریکن ایرلاینز بازنشسته نشد و در ۱۷ مه پس از تشخیص سرطان سینه در بیمارستان درگذشت.

IMG_20240528_112130_980

امریکن ایرلاینز در بیانیه‌ای در شبکه‌های اجتماعی نوشت: "ما درگذشت بتی نش را که نزدیک به هفت دهه را صرف میزبانی گرم از مشتریان خود در هوا کرد، سوگواریم. او در سال ۱۹۵۷ کار خود را آغاز کرد و رکورد گینس را به عنوان قدیمی ترین مهماندار هواپیما از آن خود کرد. بتی الهام‌بخش نسل‌های خدمه پرواز بود. بلند پرواز کن، بتی!"

انجمن خدمه پرواز حرفه‌ای (APFA)، اتحادیه‌ای که نماینده خدمه پرواز امریکن ایرلاینز است، در بیانیه‌ای گفت که نش با گرمی، فداکاری و خدمات خود بسیاری را تحت تأثیر قرار داده است.

تهیه و ترجمه: کن نیوز

ارسال نظر