|

رفع مشکلات فرودگاه‌های سیستان و بلوچستان در راستای محرومیت‌زدایی استان

رفع مشکلات فرودگاه‌های سیستان و بلوچستان در راستای محرومیت‌زدایی استان

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، محرومیت‌زدایی سیستان بلوچستان را نیازمند توجه به رفع موانع حمل‌ونقل استان به‌ویژه حمل‌ونقل هوایی برشمرد.

به گزارش کن نیوز؛ «رضا نخجوانی»‌ در سومین نشست شورای معاونین شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران با موضوع رفع مشکلات فرودگاه‌های سیستان و بلوچستان در راستای محرومیت‌زدایی استان، بر اجرای پروژه‌های عمرانی و توجه به نیازهای فرودگاه زاهدان و سایر فرودگاه‌های این استان با توجه به اولویت‌های شرکت فرودگاه‌ها تاکید کرد.

معاون وزیر راه و شهرسازی تاکید کرد: همه پروژه‌ها و مشکلات فرودگاه‌های این استان باید با اولویت‌بندی و انتخاب پیمانکاران و مشاوران خوش‌سابقه و با نظارت و ارزیابی‌های دقیق پیگیری شود.

نخجوانی با قدردانی از مدیرکل فرودگاه‌های استان، وی را مسئول پیگیری انجام پروژه‌ها و رفع مشکلات فرودگاه‌های این استان معرفی کرد.

در این جلسه «خسروی بنجار» مدیرکل فرودگاه‌های استان سیستان و بلوچستان با اشاره به مشکلات و نیازهای فرودگاه‌های زاهدان، ایرانشهر، زابل، سراوان و خاش، به‌سازی باند و برج مراقبت فرودگاه زاهدان و تسهیل دسترسی مردم به این فرودگاه‌ها، تکمیل تجهیزات و سامانه‌های فرودگاهی، ضرورت برگزاری دوره‌های آموزشی، تسریع در تخصیص اعتبارات و تامین نیروی انسانی مورد نیاز فرودگاه‌های استان را مورد توجه قرار داد.

منبع: شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران

ارسال نظر