|

آشیانه هواپیما و پایگاه هوانوردی نیروهای اوکراین منهدم شدند

آشیانه هواپیما و پایگاه هوانوردی نیروهای اوکراین منهدم شدند

وزارت دفاع روسیه امروز در بیانیه‌ای از انهدام آشیانه هواپیما و پایگاه هوانوردی نیروهای مسلح اوکراین طی شبانه‌روز گذشته خبر داد.

به گزارش کن نیوز؛ وزارت دفاع روسیه امروز چهارشنبه در بیانیه ای در خصوص روند ادامه عملیات ویژه روسیه در اوکراین طی ۲۴ ساعت گذشته اعلام کرد: بامداد امروز آشیانه هواپیما و زیرساخت های پایگاه هوانوردی نیروهای مسلح اوکراین که محل استقرار موقت مزدوران خارجی است، مورد هدف قرار گرفت.

وزارت دفاع روسیه در این خصوص می افزاید: واحدهای یگان جنوب وضعیت را در خط مقدم بهبود بخشیدند، ۲ ضدحمله را دفع کردند و کی یف قریب ۶۰۰ نیروی خود را از دست داد.

بیانیه مذکور در ادامه اضافه می‌کند: یگان مرکز موقعیت تاکتیکی خود را بهبود بخشید، ۷ ضدحمله نیروهای اوکراین را دفع کرد، کی یف قریب ۳۵۰ نظامی اش را از دست داد. یگان غرب وضعیت را در خط مقدم بهبود بخشید، نیروی انسانی دشمن را در خارکیف هدف قرار داد، کی یف بیش از ۵۰۰ نیروی نظامی خود را از دست داد.

این بیانیه در ادامه می‌افزاید: یگان‌ شمال به پیشروی خود تا عمق دفاع دشمن ادامه داد؛ ۵ ضدحمله نیروهای مسلح اوکراین دفع شد، دشمن قریب ۱۹۰ پرسنل نظامی را از دست داد.

منبع: مهر

ارسال نظر