|

حبس سه ساعته قهرمانان موی‌تای تایلندی در هواپیمای قطری

حبس سه ساعته قهرمانان موی‌تای تایلندی در هواپیمای قطری

اخیرا مسافران پرواز قطر ایرویز، به دنبال سهل‌انگاری خلبان، به مدت سه ساعت در هواپیمای بدون تهویه و امکانات سرمایشی گیر افتادند. این درحالیست که هواپیما از مدت‌ها پیش روی باند آماده پرواز بود.

به گزارش کن نیوز؛ از جمله مسافران این هواپیما، اعضای تیم موی تای تایلندی بودند که از مسابقات جهانی آتن به دوحه باز می‌گشتند اما با یک تأخیر طولانی مدت مواجه شدند.

با وجود گرمای شدید و عدم وجود امکانات سرمایشی، خلبان به هیچکس اجازه پیاده شدن را نداد و یک سونای اجباری ۳ و نیم ساعته را به آن‌ها تحمیل کرد که نفس تنگی و خونریزی بینی برخی از مسافران را به همراه داشت.

دمای بالای ۴۳ درجه سانتیگراد در بخشی از نقاط یونان، تعطیلی مدارس و مکان‌های توریستی و عمومی را به دنبال داشت است‌.

یکی از مسافران از این تجربه به‌عنوان وحشتناک‌ترین تجربه زندگی‌اش یاد کرد و در ادامه افزود:«مسافران از هوش می‌رفتند و خدمه برای آبرسانی به افراد گرمازده به یک فنجان آب و نوشابه کوچک بسنده می‌کردند!»

تنها پس از مشاجره چند ساعته با مسئولان کابین بود که مسافران موفق شدند از هواپیما خارج شده و روی آسفالت فرودگاه انتظار بکشند.

این درحالیست که تنها چند دقیقه بعد، خروج دود از انتهای هواپیما باعث شد نیروهای آتش‌نشانی به حالت آماده باش دربیایند.

قطر ایرویز پس از این حادثه طبق بیانیه‌ای رسمی از مسافران این پرواز عذرخواهی کرد و نوشت:«ما حمایت کامل خود را از تمامی مسافران آسیب دیده ارائه کردیم تا از سالم رسیدن آن‌ها به مقصد اطمینان حاصل کنیم.»

 

منبع: کاماپرس

ارسال نظر