|

شناسایی ۲۰۰ فرصت سرمایه‌گذاری در فرودگاه‌های کشور

شناسایی ۲۰۰ فرصت سرمایه‌گذاری در فرودگاه‌های کشور

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران از شناسایی و معرفی ۲۰۰فرصت سرمایه گذاری خبر داد.

به گزارش کن نیوز؛رضا نخجوانی در نشست خبری که به منظور تشریح  عملکرد دولت سیزدهم برگزار شد با بیان اینکه اطلس سرمایه گذاری در مجموعه فرودگاه های کشور آماده شده است، گفت:براساس این اطلس ۲۰۰ فرصت سرمایه‌گذاری شناسایی شده که آماده انعقاد قرارداد است.

وی افزود:در بخش تامین امنیت فرودگاه‌های کشور در حال حاضر ۵۰۰۰ پلیس فرودگاه و ۵۰۰۰ نیروهای حفاظتی از پرنسل سپاه در فرودگاه‌های کشور مشغول به کار هستند که پشتیبانی آنها بر عهده شرکت فرودگاه ها است.

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران تصریح کرد:  روزانه ۹۵۰ پرواز عبوری داریم.

نخجوانی درتشریح سوددهی شرکت فرودگاه‌ها با بیان اینکه شرکت فرودگاه‌ها یک بنگاه اقتصادی است، گفت: امروز این شرکت ۸۵۰۰ میلیون تومان سوددهی دارد که بیشترین سود شرکت در سال های گذشته بوده است.

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها عنوان کرد: حدود ۱۰ نظام‌نامه برای فرودگاه‌های کشور ایجاد شده و برای اخذ گواهینامه فرودگاهی در اختیار سازمان هواپیمایی قرار گرفته و از این تعداد گواهینامه فرودگاهی ۳ فرودگاه تا کنون اخذ شده است.
وی همچنین عنوان کرد:دو فرودگاه داشتیم که تا کنون نیمه کاره مانده بود و در دولت سیزدهم، فرودگاه سقز و فرودگاه گناباد که سابقه ۳۰ ساله دارد، به همت شرکت فرودگاه‌ها و رئیس جمهور شهید تکمیل شد و به مرحله بهره‌برداری رسید.

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها در پایان گفت: اکنون در مرحله تهیه اسناد مناقصه‌ایم که یک ترمینال مدرن برای فرودگاه مهرآباد با منابع داخلی شرکت فرودگاه‌ها که برابر با ۳۰ همت است، احداث شود.

 

منبع: ایسنا

ارسال نظر