|

خطوط هوایی ترکیه: در 6 ماهه اول 2024 بیش از 40 میلیون مسافر جابجا کردیم

خطوط هوایی ترکیه: در 6 ماهه اول 2024 بیش از 40 میلیون مسافر جابجا کردیم

شرکت خطوط هوایی ترکیه از جابجایی بیش از ۴۰ میلیون مسافر در نیمه نخست سال جاری میلادی و افزایش نزدیک به پنج درصدی این آمار نسبت به مدت مشابه در سال گذشته خبر می دهد.

به گزارش کن نیوز؛ شرکت خطوط هوایی این کشور (ترکیش ایرلاینز) با صدور بیانیه ای، اعلام کرد که در ماه گذشته میلادی اقدام به جابجایی هفت میلیون و 800 هزار مسافر کرده که افزایشی 7.4 درصدی نسبت به مدت مشابه در سال 2023 را نشان می دهد.

خطوط هوایی ترکیه در بیانیه خود، ضمن اعلام این که در ماه ژوئن همچنین شمار مسافران پروازهای این شرکت با مبدأ و مقصد خارجی دو میلیون و ۶۰۰ هزار نفر بوده که نسبت به مدت مشابه در سال گذشته میلادی ۱۱.۳ درصد افزایش داشته، تاکید کرد که میزان پر شدن صندلی در پروازهای داخلی و خارجی آن نیز به ترتیب ۸۷.۵ و ۸۱.۷ درصد بوده است.

در ادامه بیانیه شرکت خطوط هوایی ترکیه همچنین در مورد آمار مربوط به بازه زمانی ژانویه تا ژوئن آمده که شمار مسافران پروازهای این شرکت در شش ماهه نخست سال ۲۰۲۴ میلادی به ۴۰ میلیون و ۶۰۰ هزار نفر رسیده که به معنای افزایش ۴.۸ درصدی نسبت به نیمه اول سال گذشته می باشد.

ترکیش ایرلاینز ضمن تاکید بر این که در نیمه نخست سال جاری میلادی شمار مسافران پروازهای آن با مبدأ و مقصد خارجی افزایشی ۷.۸ درصدی داشته و به ۱۵ میلیون و ۲۰۰ هزار نفر رسیده، خاطر نشان ساخت که شمار هواپیماهای این شرکت در پایان ماه ژوئن نیز ۴۵۸ فروند بوده است.

منبع: شفقنا

ارسال نظر