|

مسیر جدید بدون توقف خطوط هوایی کانتاس به اروپا

مسیر جدید بدون توقف خطوط هوایی کانتاس به اروپا

همزمان با بازی های المپیک در کشور فرانسه ششمین پرواز طولانی جهان توسط خطوط هوایی کانتاس در مسیر پرث-پاریس راه‌اندازی شد.

به گزارش کن نیوز؛ خطوط هوایی کانتاس با اولین پرواز بدون توقف خود از پرث (استرالیا)  به پاریس پس از دو دهه، همزمان با  بازی‌های المپیک تابستانی ۲۰۲۴، به اروپا باز می‌گردد.

براساس این گزارش؛ این مسیر جدید، ششمین پرواز طولانی تجاری جهان خواهد بود و در زمان پرواز تقریباً ۱۷ ساعت و ۲۰ دقیقه انجام خواهد شد.

این سومین مسیر بدون توقف کانتاس از استرالیا به اروپا پس از پرث-لندن و پرث-رم است.

کانتاس در اوج تابستان اروپا چهار پرواز در هفته بین پرث و پاریس انجام خواهد داد و پس از پایان بازی‌های المپیک در اواسط آگوست به سه پرواز در هفته کاهش می‌یابد.

این مسیر جدید نقطه عطفی برای کانتاس است که در سال‌های اخیر روی نوسازی ناوگان خود با هواپیماهای کم‌مصرف و دوربرد تمرکز کرده است. جهش بزرگ بعدی برای این شرکت هواپیمایی،  که شامل پروازهای بدون توقف تا ۲۲ ساعت از ساحل شرقی استرالیا به لندن و نیویورک با ایرباس A۳۵۰-۱۰۰۰ جدید خواهد بود.

کانتاس مدعی ارائه بهترین تجربه سفر هوایی به مسافران خود در سراسر جهان است و راه‌اندازی مسیر جدید پرث به پاریس گامی دیگر در جهت تحقق این هدف است.

منبع:reuters

ترجمه: فائزه امین پویا

ارسال نظر