|

ادغام خطوط هوایی آلاسکا و هاوایی تا اواخر سال ۲۰۲۴ نهایی می‌شود!

ادغام خطوط هوایی آلاسکا و هاوایی تا اواخر سال ۲۰۲۴ نهایی می‌شود!

ادغام خطوط هوایی آلاسکا و هاوایی نیاز به تأیید وزارت حمل و نقل ایالات متحده (DOT) و سهامداران آلاسکا دارد. انتظار می‌رود این معامله تا اواخر سال ۲۰۲۴ یا اوایل سال ۲۰۲۵ نهایی شود. اقدامی که تحول بزرگی در صنعت هواپیمایی ایالات متحده خواهد بود و تاثیرات قابل توجهی بر مسافران، کارکنان و جوامع خواهد داشت.

به گزارش کن نیوز؛ در حرکتی که صنعت هواپیمایی را متحول خواهد کرد، خطوط هوایی آلاسکا و هاوایی از برنامه‌های خود برای ادغام و تشکیل ششمین شرکت هواپیمایی بزرگ ایالات متحده رونمایی کردند. این معامله عظیم به مسافران بیش از ۵۴.۷ میلیون مسافر در سال به ۱۳۸ مقصد در سراسر ایالات متحده، آسیا، استرالیا و اقیانوس آرام جنوبی خدمات ارائه می‌دهد.

از جمله مزایای این تحول عظیم میتوان به ارائه شبکه ترکیبی ۲۹ مقصد بدون توقف بین‌المللی برتر را اشاره کرد که هاوایی و جزایر اصلی ایالات متحده را به هم متصل می‌کند.  این ادغام رقیبی جدی برای غول‌های بزرگ مانند آمریکن، یونایتد، دلتا و ساوت‌وست ایجاد می‌کند و به نفع مسافران خواهد بود.  

شرکت هواپیمایی جدید می‌تواند پروازهای بدون توقف و بدون توقف جدیدی را ارائه دهد و به آلاسکا امکان دسترسی به ناوگان هواپیماهای پهن‌پیکر برای مسیرهای بین‌المللی و داخلی را می‌دهد. انتظار می‌رود این معامله مزایای عمومی قابل‌توجهی از جمله فرصت‌های شغلی جدید و افزایش دسترسی به حمل‌ونقل هوایی برای جوامع ایجاد کند. انتظار می‌رود این معامله تا اواخر سال ۲۰۲۴ یا اوایل سال ۲۰۲۵ نهایی شود.

تاثیر ادغام خطوط هوایی آلاسکا و هاوایی بر سرنوشت کارکنان

دو شرکت هواپیمایی متعهد به حفظ تمام مشاغل موجود در طول فرآیند ادغام هستند. با این حال، با توجه به همپوشانی در برخی نقش‌ها، تعدیل‌ نیروها نیز دور از انتظارنیست. هر دو شرکت هواپیمایی در حال برنامه‌ریزی برای ارائه فرصت‌های شغلی جدید به کارکنان خود هستند.

بن مینی‌کوشی، مدیرعامل گروه هواپیمایی آلاسکا در این رابطه گفت: این معامله به ما امکان می‌دهد تا به مسافران خود خدمات بهتر، انتخاب‌های بیشتر و قیمت‌های پایین‌تر ارائه دهیم و در عین حال به رشد اقتصادهای آلاسکا و هاوایی کمک کنیم.

پیتر اینگلیش، مدیرعامل شرکت هواپیمایی هاوایی نیز تاکید کرد: ما مشتاقانه منتظر همکاری با تیم آلاسکا برای ایجاد یک شرکت هواپیمایی قدرتمندتر و رقابتی‌تر هستیم که به بهترین وجه به نیازهای مشتریان ما در سراسر جهان خدمات‌رسانی می‌کند.

این ادغام تحول بزرگی در صنعت هواپیمایی ایالات متحده است و نویدبخش مزایای قابل‌توجهی برای مسافران، کارکنان و جوامع است.

منبع:simpleflying

ترجمه:فائزه امین پویا

ارسال نظر