|

عذرخواهی مدیرعامل دلتا و ارائه بسته جبران خسارت برای اختلالات اخیر

عذرخواهی مدیرعامل دلتا و ارائه بسته جبران خسارت برای اختلالات اخیر

خطوط هوایی دلتا در پی اختلالات گسترده در آخر هفته گذشته، عذرخواهی کرده و بسته غرامت جامعی را برای مسافران آسیب دیده ارائه می‌دهد.

به گزارش کن نیوز؛ اد باستیان، مدیرعامل دلتا، در نامه‌ای سرگشاده از مسافران به دلیل لغو و تاخیرهای اختلالات چند روز گذشته که تمامی خطوط پروازی از جمله این شرکت هواپیمایی گریبان گیر کرده بود،  عذرخواهی کرد و تأکید کرد که این شرکت متعهد به جبران خسارات وارده به مشتریان خود است.

گفتنی است اختلالات ناشی از نقص فنی در نرم‌افزار CrowdStrike  که بر سیستم‌های رزرو و ردیابی همه خطوط هوایی از جمله دلتا تأثیر گذاشت و منجر به لغو بیش از ۳۵۰۰ پرواز در شلوغ‌ترین آخر هفته تابستان شد.

جالب است بدانید بسته جبرانی دلتا برای مسافران آسیب دیده شامل موارد زیر است:

تمدید مهلت رزرو مجدد: مسافرانی که از ۱۹ تا ۲۱ جولای سفر خود را رزرو کرده‌ بودند می‌توانند بدون جریمه تاریخ سفر خود را تغییر دهند.

اطلاع‌رسانی و گزینه‌های رزرو مجدد آنلاین: دلتا از طریق برنامه Fly Delta و پیامک به مسافران در مورد تاخیرها و لغو پروازها اطلاع‌رسانی می‌کند که برای تمامی این افراد امکان رزرو مجدد آنلاین را فراهم است.

ارائه امتیاز SkyMiles یا اعتبار سفر: مسافران بر اساس میزان خسارتی که از لغو پروازشان متحمل شده‌اند، امتیاز SkyMiles یا اعتبار سفر دریافت می‌کنند.

پوشش هزینه‌های واجد شرایط: دلتا هزینه‌های مرتبط با اختلالات مانند غذا، هتل و حمل و نقل زمینی را برای مسافران آسیب دیده می‌پذیرد.

دلتا همچنین از تلاش‌های خستگی‌ناپذیر کارکنان خود در طول این آخر هفته پرمشغله برای بازگرداندن عملیات به حالت عادی و ارائه بهترین خدمات ممکن به مسافران قدردانی کرد.

این اختلالات بار دیگر اهمیت شفافیت و پاسخگویی سریع در صنعت هواپیمایی را به ویژه در مواقع بروز مشکل یادآوری کرد.

منبع:simpleflying

ترجمه: فائزه امین پویا

ارسال نظر