|

رونمایی از هواپیمای باری جدید امبرائر + عکس

رونمایی از هواپیمای باری جدید امبرائر + عکس

شرکت هواپیماسازی امبرائر گام بلندی در جهت حمل و نقل هوایی کارآمدتر و مقرون به صرفه تر با دریافت گواهینامه ANAC برای E-Freighter ۱۹۰F برداشت. این هواپیما که در نمایشگاه هوایی فارن‌بورو رونمایی شد مزایای قابل توجهی از جمله ظرفیت حجم ۴۰ درصد بیشتر، برد سه برابر بیشتر و تا ۳۰ درصد هزینه های عملیاتی کمتر را ارائه می دهد.

به گزارش کن نیوز؛ امبرائر غول صنعت هوافضا، گواهینامه«ANAC» را برای  هواپیمای باری جدید خود که بر اساس «جت مسافربری E۱۹۰» ساخته شده است، دریافت کرد. این هواپیما که برای پر کردن شکاف در بازار محموله های هوایی و جایگزینی مدل های قدیمی تر و کمتر کارآمد طراحی شده است، در «نمایشگاه هوایی فارن‌بورو» این هفته رونمایی  شد.

انتظار می رود«E-Freighter» در اواخر سال جاری گواهینامه های «EASA» و «FAA» را نیز دریافت کند و گواهینامه سیستم بارگیری محموله به زودی پس از آن صادر خواهد شد.

گفتنی است «E۱۹۰F»، هواپیمای باری جدید امبرائر، بازی را در صنعت حمل و نقل هوایی باری تغییر می‌دهد. این هواپیما با طراحی نوآورانه و فناوری پیشرفته، ظرفیت حمل بار بیشتر، برد طولانی تر و هزینه های عملیاتی کمتری را ارائه می دهد.

لازم به ذکر است«E۱۹۰F» برای پاسخگویی به نیازهای رو به رشد تجارت الکترونیک و تجارت مدرن ایده آل است و به شرکت‌های هواپیمایی و اپراتورهای باری این امکان را می‌دهد که محموله‌ها را سریعتر و مقرون به صرفه‌تر از همیشه به مشتریان خود تحویل دهند.

امبرائر باری

جت های E-Freighter مزایای قابل توجهی نسبت به رقبای خود ارائه می دهند:

ظرفیت حجم ۴۰ درصد بیشتر: «E-Freighter» می تواند محموله های بیشتری را نسبت به هواپیماهای مشابه حمل کند.

برد سه برابر بیشتر: این هواپیما می تواند مسافت های طولانی تری را بدون نیاز به توقف برای سوخت گیری طی کند.

تا ۳۰ درصد هزینه‌های عملیاتی کمتر: «E-Freighter» به طور قابل توجهی ارزان تر از هواپیماهای باربری بزرگتر برای کارکرد است.

مشخصات کلیدی E-Freighter ۱۹۰F:

ظرفیت حمل بار: ۱۳۵۰۰ کیلوگرم

برد: ۲۸۰۰ کیلومتر

طول: ۳۸.۹۷ متر

ارتفاع: ۱۰.۵۷ متر

موتور: دو موتور CFM۵۶-۷B/E

سرعت کروز: ۸۹۰ کیلومتر در ساعت

منبع: aeroflap

ترجمه:فائزه امین پویا

ارسال نظر