|

برخورد دو هواپیما بوئینگ و ایرباس در فرودگاه شهر سائوپائولو + عکس

برخورد دو هواپیما بوئینگ و ایرباس در فرودگاه شهر سائوپائولو + عکس

دو هواپیمای مسافربری در فرودگاه «کنگونهاس» سائوپائولو با یکدیگر برخورد کردند. این حادثه در مسیر تردد هواپیماها در محوطه فرودگاه رخ داد.

به گزارش کن نیوز؛ در این حادثه، یک فروند بوئینگ ۷۳۷ متعلق به شرکت هواپیمایی «Gol» با یک ایرباس A۳۱۹ متعلق به شرکت هواپیمایی «Latam» برخورد کرد. در پی این حادثه، حداقل دو پرواز لغو شد.

بر اساس گزارش‌ها، هواپیمای بوئینگ ۷۳۷ آماده برخاستن به مقصد فلوریانوپلیس بود. در همین حال، هواپیمای ایرباس A۳۱۹ که به تازگی از ریودوژانیرو وارد فرودگاه شده بود، در حال  تاکسی ( Taxi)  به سمت محل پارک خود بود که بال آن به دم هواپیمای بوئینگ برخورد کرد و باعث ایجاد آسیب جدی به دم این هواپیما شد.

خوشبختانه، تمامی مسافران هر دو هواپیما سالم از هواپیما خارج شدند. شرکت‌های هواپیمایی اعلام کردند که هر دو هواپیما برای تعمیر به آشیانه منتقل شدند.  هرچند که آسیب وارد شده به هواپیمای بوئینگ ۷۳۷ بیشتر بوده است. شرکت هواپیمایی «Gol» مسافران خود را به پروازهای دیگر منتقل کرده و شرکت هواپیمایی «Latam» نیز پروازهای LA۳۰۶۴ به مقصد کوریتیبا و پرواز LA۳۰۶۹ از کوریتیبا به سائوپائولو کنگونهاس را لغو کرد.

منبع: aeroflap

ترجمه:فائزه امین پویا

 

ارسال نظر