|

آمادگی فرودگاه‌های کشور برای انجام عملیات اربعین حسینی

آمادگی فرودگاه‌های کشور برای انجام عملیات اربعین حسینی

رضا نخجوانی در جلسه ستاد اربعین اظهار داشت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده تمام فرودگاه‌های بین‌المللی و مرز هوایی کشور برای انجام این عملیات بزرگ عاشقان اباعبدالله الحسین(ع) آماده شده است.

به گزارش کن نیوز؛ وی تاکید کرد: عملیات اربعین حسینی یک مراسم بزرگ اعتقادی مسلمانان و شیعیان جهان است و زائران امام حسین علیه السلام انتظار دارند که ما در فرودگاه‌های کشور خدمات مناسبی را به آن‌ها ارائه دهیم.

نخجوانی با اشاره به تلاش‌های انجام شده برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی، بیان داشت: با تلاش تمام همکاران ما در فرودگاه‌های کشور سال گذشته عملیات اربعین حسینی با موفقیت انجام شد و امسال پیش بینی شده است که تعداد پروازها و زائرین نسبت به سال گذشته افزایش قابل توجهی داشته باشند.

نخجوانی گفت: در ایام اربعین حسینی سال گذشته همکاران ما در بخش فرودگاهی کشور کار بزرگی انجام دادند و روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها با برگزاری مراسم آیینی، برپایی خیمه ها و فضاسازی پایانه های فرودگاهی بسترهای لازم را برای انجام این ماموریت بزرگ را به خوبی فراهم کرد.

وی اضافه کرد: امسال هرگونه سیاستگذاری در خصوص اقدامات اربعین حسینی در فرودگاه‌های کشور با نظارت ستاد اربعین شرکت فرودگاه‌ها انجام می‌شود و برای هرچه باشکوه برگزار شدن این مراسم اعتقادی، اعتبارات کافی نیز در اختیار مدیران فرودگاه‌های کشور قرار می‌گیرد.

نخجوانی ابراز داشت: نگاه ما در فرودگاه‌ها به زائران حسینی یک نگاه ویژه و خاص است و در واقع این فرصتی است تا بتوانیم با ارائه خدمات فرودگاهی به زائران عزیز از این فضای متفاوت مبتنی بر اعتقاد و عشق به امام حسین (ع) حداکثر استفاده را ببریم.

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در پایان تاکید کرد: با افزایش فضای ترمینالی شرایط و بسترهای لازم برای افزایش پروازها و تعداد زائران حسینی در برخی از فرودگاههای کشور از جمله فرودگاههای کرمانشاه، اهواز و ایلام فراهم شده است.

 

ارسال نظر