|

تابلوی ورود ممنوع فرودگاه دبی مقابل مسافران اسپایس جت

تابلوی ورود ممنوع فرودگاه دبی مقابل مسافران اسپایس جت

مسافران شرکت هواپیمایی اسپایس‌جت در فرودگاه دبی، روز پنجشنبه (۲۹ آگوست ۲۰۲۴) به دلیل عدم پرداخت بدهی‌های این شرکت به فرودگاه، از پرواز بازماندند.

به گزارش کن نیوز؛ شرکت هواپیمایی اسپایس‌جت در مواجه با این موقعیت، مجبور شد هواپیماهای خالی را از دبی به جاهای دیگر بفرستد. 

اسپایس‌جت هنوز در خصوص این موضوع پاسخی نداده است.

در ۱۲ آگوست ۲۰۲۴، فرودگاه بمبئی نیز یک اطلاعیه به مسافران اسپایس‌جت در مورد احتمال اختلال در پروازهای آنها صادر کرد که بعداً این اطلاعیه لغو شد.

کارمندان شرکت هواپیمایی اسپایس‌جت، از جمله خلبانان و مهمانداران، به دلیل دو ماه تأخیر در پرداخت حقوق، شدیداً ناراضی هستند. این نارضایتی در گوهاتی به اوج خود رسید؛ جایی که کارگران فرودگاهی از جمله باربرها، نظافتچی‌ها و رانندگان، با اعتصاب و تجمع مقابل فرودگاه، خواستار پرداخت حقوق خود شدند.

علاوه بر این، نگرانی‌هایی جدی درباره پرداخت نشدن سهم شرکت هواپیمایی به صندوق بازنشستگی کارکنان و اداره مالیات وجود دارد. به عبارت دیگر،  این شرکت نه تنها حقوق کارمندان را موقع پرداخت نکرده ، بلکه در خصوص تعهدات خود در قبال نهادهای دولتی نیز کوتاهی کرده است.

در سال گذشته، چندین شرکت اجاره دهنده موتور و هواپیما، اسپایس‌جت را به دادگاه کشاندند تا به دلیل عدم پرداخت بدهی‌های خود، آن را منحل کنند.

منبع: thehindu

ترجمه:فائزه امین پویا

ارسال نظر