|

«بریتیش ایرویز» بدترین شرکت هواپیمایی در انگلیس معرفی شد

«بریتیش ایرویز» بدترین شرکت هواپیمایی در انگلیس معرفی شد

غول هواپیمایی «بریتیش ایرویز» با کسب پایین‌ترین امتیاز رضایت‌مندی از مسافران در انگلیس، به‌عنوان بدترین شرکت هواپیمایی در پروازهای کوتاه و بلندمدت معرفی شد.

به گزارش کن نیوز؛ یافته‌های شبکه اطلاع رسانی «ویچ» نشان می‌دهد که این شرکت هواپیمایی بابت تجربه سوار شدن مسافران به هواپیما ۲ امتیاز و در سایر مسائل، ۳ امتیاز از ۵ امتیاز کسب کرده است.

سطح رضایتمندی مسافران از این شرکت هواپیمایی در پروازهای کوتاه‌مدت ۵۶ درصد گزارش شده و بعد از ویزایر، رایان‌ایر، ایبریا، ویولینگ، در جایگاه پنجمین شرکت از انتهای فهرستی قرار دارد که نام ۲۲ ایرلاین ثبت شده است. این درحالیست که شرکت هواپیمایی جت۲ با کسب ۸۱ درصد رضایتمندی از طرف مسافران، بهترین ایرلاین برای پروازهای کوتاه معرفی شده است.

در همین حال هواپیمایی سنگاپور با کسب ۸۳ درصد رضایتمندی در صدر فهرست پروازهای بلندمدت است. طبق یافته‌های «ویچ» لوفتهانزا با کسب ۵۶ درصد رضایتمندی در پروازهای بلند، در جایگاه بدترین شرکت هواپیمایی قرار دارد و بعد از آن به ترتیب، ایرکانادا، آمریکن ایرلاین و بریتیش ایرویز در ردیف دوم، سوم و چهارم از انتهای فهرست بدترین شرکت‌های هواپیمایی قرار دارند.

«ویچ» در گزارش خود آورده است که سطح خدمات ایرلاین‌ها در سال گذشته میلادی در حدی افت کرده بود که ارزش امتیازدهی نداشت. این درحالیست که هزینه بلیت هواپیما در انگلیس طی سال گذشته رکورد تازه‌ای را شکست.

یک سخنگوی شرکت هواپیمایی بریتیش ایرویز با ابراز تاسف از گزارش «ویچ» گفت: ما همیشه سخت کار می کنیم تا مسافران خود را به موقع به جایی که باید برسانیم، اما از بابت اختلال در پروازها عذرخواهی می‌کنیم.

بریتیش ایرویز شرکت هواپیمایی حامل پرچم انگلیس است که در رتبهٔ نهم از بزرگترین شرکت‌های هواپیمایی جهان بر پایه تعداد مقصد قرار دارد.

این شرکت در سال ۱۹۷۴ راه‌اندازی شد و هم‌اکنون روزانه به ۱۶۹ مقصد در سراسر جهان پروازهای مستقیم دارد. این شرکت در ژانویه ۲۰۱۱ با شرکت هواپیمایی ایبریا ادغام و اینترنشنال ایرلاینز گروپ تشکیل شد که هم‌اکنون به‌عنوان سومین شرکت هلدینگ هواپیمایی جهان شناخته می‌شود.

منبع: ایرنا

ارسال نظر