|

به دلیل شرایط جوی نامساعد؛

هواپیمای مسیر استانبول به ارومیه در فرودگاه کارس ترکیه فرود آمد

هواپیمای مسیر استانبول به ارومیه در فرودگاه کارس ترکیه فرود آمد

مدیر کل فرودگاه‌های آذربایجان غربی گفت: پرواز شماره ۷۸۶۲ در مسیر استانبول به ارومیه به علت نامساعد بودن شرایط جوی به ترکیه بازگشت و در فرودگاه جایگزین فرود آمد.

به گزارش کن نیوز، محمد علی نائل قراملکی روز یکشنبه در این زمینه افزود: این پرواز به علل ذکر شده موفق به فرود در فرودگاه بین المللی شهید باکری ارومیه نشد و به فرودگاه جایگزین «کارس» در ترکیه تغییر مسیر داده است.

وی اظهار کرد: مسافران این پرواز در این فرودگاه مستقر هستند و بنا براعلام شرکت هواپیمایی ترکیش ایر مقرر شده تا ساعت ۱۲.۳۰ امروز از فرودگاه یاد شده پرواز مجدد داشته باشند و ساعت ۱۳.۳۰ دقیقه این پرواز در ارومیه فرود خواهد آمد.

مدیر کل فرودگاه‌های آذربایجان غربی گفت: با توجه به بهبود شرایط جوی پروازهای شرکت آتا، آسمان و ایران ایر که جابجایی حجاج برعهده دارد به موقع انجام می‌شود.

وی اضافه کرد: پروازهای خارجی فرودگاه ارومیه به مقصد استانبول هر هفته روزهای یکشنبه و چهارشنبه صورت می‌گیرد و پروازهای داخلی نیز در اکثر موارد از مبدا و به مقصد تهران بوده که با استفاده از ظرفیت شرکت‌های ایرانی انجام می‌شود.

وی ادامه داد: امسال نزدیک به ۴۴ هزار نفر از طریق فرودگاه ارومیه جابجا شده‌اند که بیش از چهار هزار و ۶۰۰ نفر از آنها مسافر پروازهای خارجی بودند.

 

منبع: مهر

ارسال نظر