|

امارات کابین داخلی جدید هواپیمای ۷۷۷ خود را راه‌اندازی کرد

امارات کابین داخلی جدید هواپیمای ۷۷۷ خود را راه‌اندازی کرد

اولین بوئینگ ۷۷۷ امارات با کابین‌های کاملا بازسازی‌شده که ظاهری جدید دارد، وارد ناوگان هوایی این کشور شد.

به گزارش کن نیوز؛ این هواپیما برای بازسازی کامل ۳۷ روز زمان صرف کرد و چهار روز زودتر از برنامه رسمی اعلام شده وارد ناوگان هوایی امارات می‌شود.

تیم کلارک، رئیس امارات ایرلاین، با رونمایی از جدیدترین بوئینگ ۷۷۷ با کابین‌های کاملا بازطراحی شده، نوید یک سفر هوایی لوکس و بی‌نظیر را به مسافران داد و اظهار کرد: با این هواپیمای جدید، امارات یک بار دیگر نشان داد که متعهد به ارائه بهترین خدمات و تجربه‌ای منحصربه‌فرد به مشتریان خود است.

وی ادامه داد: با معرفی کابین جدید بیزینس کلاس، استانداردهای راحتی و لوکس در سفرهای هوایی را به سطحی بالاتر برده‌ایم. این کابین با طراحی نوآورانه و امکانات پیشرفته، تجربه‌ای منحصربه‌فرد را برای مسافران فراهم می‌کند. همچنین، با افزودن کابین اکونومی پریمیوم به ناوگان هوایی‌مان، تمام کلاس‌های پروازی ما به جدیدترین امکانات و طراحی‌ها مجهز شده‌اند تا سفری لذت‌بخش را برای مسافران رغم بزنند.

بوئینگ ۷۷۷ امارات در اوایل جولای برای بازسازی وارد کارخانه شد و قرار بود برای ایجاد یک کابین اکونومی پریمیوم جدید با ۲۴ صندلی در سه ردیف و با چیدمان ۲-۴-۲ بازطراحی شود.

صندلی‌های چرمی کرم رنگ که با روکش‌های چوبی در سراسر کابین  راحتی بیشتری را با فاصله‌ی ۳۸ اینچی، عرض صندلی ۱۹.۵ اینچ که تا ۸ اینچ که شرایط بهتری برای دراز کشیدن و استراحت کردن فراهم است،  همچنین تکیه‌گاه‌های سر با قابلیت تنظیم در ۶ جهت را ارائه می‌دهند.

هواپیمایی امارات با رونمایی از کابین جدید کلاس بیزینس هواپیمای ۷۷۷ خود، یکبار دیگر استانداردهای سفر لوکس هوایی را ارتقا داده است.

این کابین به امکانات مدرنی مانند اینکه هر صندلی مجهز به مینی‌بار شخصی، میز کار، چندین خروجی شارژ و یک صفحه‌نمایش لمسی بزرگ برای کنترل تنظیمات صندلی و دسترسی به سیستم سرگرمی پیشرفته است.

همچنین صفحه‌نمایش شخصی ۲۳ اینچی با کیفیت بالا، یکی از بزرگ‌ترین صفحه‌نمایش‌های موجود در هواپیماها، امکان لذت بردن از طیف گسترده‌ای از برنامه‌های سرگرمی را برای مسافران فراهم می‌کند.

کابین جدید اکونومی دارای ۲۵۶ صندلی با پالت رنگی خاکستری و آبی ملایم است. صندلی‌های ارگونومیک طراحی‌شده همچنین شامل تکیه‌گاه‌های سر چرمی کامل با پنل‌های جانبی منعطف هستند که برای پشتیبانی بهینه به‌صورت عمودی قابل تنظیم‌اند. نقش برجسته‌ی درخت غاف، نماد امارات، نیز در سراسر فضای داخلی به‌طور برجسته‌ای دیده می‌شود.

 

منبع: asianaviation

ترجمه: فائزه امین پویا

ارسال نظر