|

پیشنهاد یک شرکت هواپیمایی؛ پرواز بدون محدودیت با اشتراک سالانه!

پیشنهاد یک شرکت هواپیمایی؛ پرواز بدون محدودیت با اشتراک سالانه!

«ویزایر»با وعده‌ی پرواز بی‌نهایت با یک بلیت سالانه، بسیاری از علاقه‌مندان به سفر را وسوسه کرده است. اما پشت این پیشنهاد جذاب، محدودیت‌ها و هزینه‌های پنهانی وجود دارد که ممکن است برای برخی از مسافران ناامیدکننده باشد.

به گزارش کن نیوز؛ خطوط هواپیمایی ارزان‌قیمت مجارستانی «ویزایر»، تازگی‌ها طرحی به نام «پرواز بدون محدودیت» را معرفی کرده است. این طرح شامل یک بلیت سالانه است و به مسافران این امکان  را می‌دهد که طی یک سال، بدون محدودیت پرواز داشته باشند.

با این حال، در شبکه‌های اجتماعی، بسیاری از کاربران درباره جزئیات این طرح هشدار می‌دهند.

قیمت این بلیت نامحدود با تخفیف، ۴۹۹ یورو است. بعد از ۱۶ آگوست، هزینه این بلیت برای همه مشتریان ۵۹۹ یورو خواهد بود. همانطور که «ویزایر» اعلام کرده، با این بلیت به ۹۵۰ مقصد مختلف میتوانید سفر کتیذ!

تعداد کل این بلیط‌ها نیز حدود ۱۰ هزار عدد است، هرچند در برخی کشورها تعداد آن‌ها محدودتر است.

اما نکته‌ی مهم اینجاست که بسیاری از کاربران شبکه‌های اجتماعی با بررسی دقیق شرایط این طرح، به نکات قابل تاملی رسیده‌اند که می‌تواند برای مسافران دردسرساز شود.

مهم‌ترین نکته این است که با این بلیت، تنها امکان خرید بلیط هواپیما در بازه‌ی زمانی ۷۲ ساعت قبل از پرواز وجود دارد. همچنین، با توجه به عوامل مختلف، ممکن است در زمان دلخواه موفق به رزرو صندلی دلخواهتان در هواپیما نشوید.

علاوه بر این، ویزایر برای هر بلیط، هزینه‌ی اضافی ۹.۹۹ یورو در نظر گرفته که این مبلغ جدا از هزینه‌ی بلیت سالانه است. همچنین، با این بلیت امکان حمل بار اضافی و انتخاب صندلی هواپیما وجود ندارد.

منتقدان این طرح با اشاره به قیمت ۴۹۹ یورویی بلیت، معتقدند تعداد افرادی که واقعاً برای خرید آن اقدام کنند، کم خواهد بود. با توجه به قیمت‌های  مقرون‌به‌صرفه «ویزایر»، این بلیت بیشتر برای کسانی به صرفه است که نیاز به پروازهای مکرر در طول سال دارند.

 

ترجمه : فائزه امین پویا

منبع: slobodenpecat

ارسال نظر