|

انفجار لاستیک هواپیما جان دو کارمند دلتا در فرودگاه گرفت! +عکس

انفجار لاستیک هواپیما جان دو کارمند دلتا در فرودگاه گرفت! +عکس

دو تن از کارکنان خطوط هوایی دلتا در اثر انفجار مهیب یک لاستیک در مرکز تعمیر و نگهداری این شرکت در نزدیکی فرودگاه بین المللی هارتسفیلد-جکسون آتلانتا جان خود را از دست دادند و یک نفر نیز به شدت زخمی شد.

به گزارش کن نیوز،  کالبدشکافی پزشکی قانونی مرکز کلِیتون در آمریکا، هویت جانباختگان را تایید کرد: جانباختگان میرکوف ماروگ ۵۸ ساله از استون مانتین و لوئیس آلدوروندو ۳۷ ساله از نیو نان بودند.

دلتا در واکنش به سوالاتی درباره سابقه کاری، سمت و وظایف شغلی کارکنان جان باخته، از ارائه جزئیات خودداری کرد. سخنگوی این شرکت تنها اظهار داشت: در حال حاضر هیچ اطلاعاتی در مورد کارکنان دلتا منتشر نمی کنیم.

photo_1_2024-08-28_13-05-42

با این حال، خطوط هوایی دلتا در بیانیه اولیه خود ضمن تایید خبر درگذشت و مصدومیت کارکنانش، اعلام کرد: خانواده دلتا در غم از دست دادن دو عضو تیم و مصدومیت یک عضو دیگر در حادثه ای که صبح امرو ز در مرکز تعمیر و نگهداری عملیات فنی آتلانتا (TOC ۳) رخ داد، متاثر است. 

سخنگوی دلتا با اشاره به لاستیک هواپیما تایید کرد که حادثه پس از ساعت ۵ صبح در مرکز TechOps این شرکت در آتلانتا رخ داده است. 

آندره دیکنز، شهردار آتلانتا، در دقایق اولیه این سانحه اشاره کرد: تیم‌های آتش نشانی، پلیس و فرودگاه آتلانتا با جدیت در حال رسیدگی به این وضعیت هستند.

 منبع: nbcnews

ترجمه: فائزه امین پویا

 

ارسال نظر