|

مسافر خشمگین روند پرواز را مختل کرد

مسافر خشمگین روند پرواز را مختل کرد

فضای فرودگاه بین‌المللی چودری چاران سینگ لکنهو در کشور هند به دلیل اینکه یک مسافر با تأخیر به سالن پرواز رسید و به کارمند هواپیمایی سیلی زد، به آشوب و جنجال کشیده شد.

 به گزارش کن نیوز؛ با بالا گرفتن اوضاع، مسافر شروع به داد و فریاد کرد و این باعث تأخیر بیشتر پرواز به دهلی شد. سرانجام پس از ارائه یک عذرخواهی کتبی، مسافر با تذکری آزاد شد.

طبق گفته منابع فرودگاهی نقل شده توسط هندوستان تایمز، این مسافر به همراه همسر و دخترش با پرواز شرکت هواپیمایی IndiGo عازم دهلی بود. این درگیری با یک بحث جزئی آغاز شد که منجر به حمله فیزیکی مسافر خشمگین به کارمند IndiGo شد.

یکی از مسافران که از نزدیک ناظر این حادثه بود، گفت که فرد متهم با تأخیر به کانتر پذیرش پرواز رسیده و با پرسش کارکنان IndiGo با آنها درگیر شده است. در ابتدا یک بحث لفظی صورت گرفت، اما با سیلی زدن مسافر به کارمند، به یک نزاع بزرگ‌تر تبدیل شد و جمعیت را به خود جلب کرد.

پس از آن، پرسنل امنیتی مسافر متهم را به بخش امنیتی فرودگاه تحویل دادند، جایی که هر دو طرف به مدت چهار تا پنج ساعت درگیر یک بحث داغ شدند. کارکنان بیشتری از شرکت هواپیمایی برای حمایت از همکار خود به کانتر مذکور مراجعه کردند.

در نهایت، پلیس به مسافر تذکری جدی داد و قبل از اجازه خروج، از او یک عذرخواهی کتبی گرفت. پیش از این نیز حادثه دیگری با حضور مسافری که از دبی به لکنهو می‌رسید و تحت تأثیر الکل با کارکنان هواپیمایی بدرفتار کرده بود، رخ داده بود.

منبع:cnbctv18

ترجمه: فائزه امین پویا

ارسال نظر