|

قوانین جدید در فرودگاه سئول به حواشی بادیگارد سلبریتی‌ها در فرودگاه پایان می‌دهد +فیلم

قوانین جدید در فرودگاه سئول به حواشی بادیگارد سلبریتی‌ها در فرودگاه پایان می‌دهد +فیلم

فرودگاه بین‌المللی اینچئون در پاسخ به حواشی پیرامون شلوغی و حواشی که محافظان بیون وو-سئوک بازیگر کره‌ای ایجاد کردند، تا پایان این ماه دستورالعمل‌هایی برای کاهش این حواشی را اجرا خواهد کرد.

به گزارش کن نیوز؛ فرودگاه اینچئون به دنبال حوادث اخیر، دستورالعمل‌های جدیدی برای ورود و خروج سلبریتی‌ها تدوین کرده است. این دستورالعمل‌ها که از ماه ژوئیه در دستور کار قرار گرفته بود، رویه‌های امنیتی را برای جلوگیری از هرج و مرج ناشی از حضور سلبریتی‌ها مشخص می‌کند.

گزارش‌ها نشان می‌دهد که یکی از دلایل اصلی مشکلات امنیتی در فرودگاه، عدم همکاری آژانس‌های امنیتی خصوصی با یکدیگر است. این آژانس‌ها اغلب اطلاعات مهم را با هم به اشتراک نمی‌گذارند و همین موضوع باعث می‌شود که کسی بر عملکرد آن‌ها نظارت دقیقی نداشته باشد.

برای کنترل جمعیت در هنگام ورود و خروج سلبریتی‌ها به فرودگاه، پلیس فرودگاه مسئولیت اصلی را بر عهده خواهد گرفت. اگر تعداد افرادی که برای دیدن سلبریتی‌ها بیایند زیاد باشد (بیشتر از ۵۰۰ نفر)، پلیس تدابیر امنیتی جدی را در نظر می‌گیرد.

از این به بعد، این فرودگاه با افرادی که در نقش محافظ سلبریتی‌ها رفتارهای نادرست از خود نشان می‌دهند، برخورد جدی‌تری خواهد کرد. اگر این افراد کار اشتباهی انجام دهند، موضوع به پلیس گزارش می‌شود و شرکت علیه آژانس امنیتی آن‌ها شکایت خواهد کرد.

محافظان خصوصی بیون در ماه ژوئیه به دلیل مسدود کردن دروازه‌های فرودگاه، تاباندن نور به مسافران در سالن فرودگاه و بررسی خودسرانه برخی از بلیط‌ها و گذرنامه‌های مسافران بدون مجوز مناسب از فرودگاه، با استناد به نیاز به محافظت از بازیگر، تحت انتقاد قرار گرفتند.

منبع:koreajoongangdaily

منبع:koreajoongangdaily

ترجمه: فائزه امین پویا

حجم ویدیو: 17.32M | مدت زمان ویدیو: 00:00:42

ارسال نظر