|

قطر ایرویز به عنوان بهترین خط هوایی برای برگزاری رویدادهای تجاری در جهان انتخاب شد

قطر ایرویز به عنوان بهترین خط هوایی برای برگزاری رویدادهای تجاری در جهان انتخاب شد

قطر ایرویز بار دیگر توانایی خود را در برگزاری رویدادهای تجاری در سطح جهانی به اثبات رساند و عنوان بهترین خط هوایی در این زمینه را از آن خود کرد.

به گزارش کن نیوز؛ قطر ایرویز در مراسم اهدای جوایز جهانی برای بهترین شرکت‌های برگزارکننده جلسات، همایش‌ها، کنفرانس‌ها و نمایشگاه‌ها که اخیرا در شهر هوشی مین ویتنام برگزار شد، برنده دو جایزه شد.

این ایرلاین همچنین به عنوان بهترین ایرلاین برای برگزاری جلسات، همایش‌ها، کنفرانس‌ها و نمایشگاه‌ها در خاورمیانه برای سال ۲۰۲۴ انتخاب شد.

تیری آنتینوری، مدیر ارشد تجاری قطر ایرویز، درباره‌ی این موفقیت بزرگ گفت: ما در خطوط هوایی قطر بسیار خوشحالیم که برای دومین سال پیاپی به عنوان بهترین شرکت هواپیمایی برای برگزاری همایش‌ها و رویدادهای بزرگ در جهان و منطقه خاورمیانه انتخاب شده‌ایم.

قطرایرویز

این جایزه نشانه‌ی موفقیت ما در بهبود صنعت هواپیمایی و برگزاری رویدادهای بزرگ مثل همایش‌ها و نمایشگاه‌ها در سطح جهان است. ما با استفاده از یک سیستم رزرواسیون آنلاین پیشرفته به نام QMICE، امکان رزرو آسان و مقرون‌به‌صرفه بلیت هواپیما را برای شرکت‌کنندگان در این رویدادها فراهم کرده‌ایم. این سیستم به متخصصان برگزاری این رویدادها امکان می‌دهد تا با انعطاف‌پذیری بیشتری برنامه‌های سفر خود را تنظیم کنند و از مزایای ویژه‌ای بهره‌مند شوند.

قطر ایرویز با ارائه خدمات لوکس و امکانات مدرن، تجربه‌ای راحت و دلپذیر را برای مسافران خود فراهم می‌کند. این شرکت هواپیمایی با داشتن سرویس‌های ویژه‌ای مثل QMICE، کلاس تجاری Qsuite و Qsuite Next Gen، مسافران را به بیش از ۱۷۰ مقصد در سراسر جهان می‌برد. علاوه بر این، فرودگاه بین‌المللی حمد در دوحه، به عنوان یکی از بهترین فرودگاه‌های دنیا، امکانات بسیار مناسبی را برای برگزاری جلسات، همایش‌ها و رویدادهای مختلف فراهم می‌کند و از این رو، دوحه به یک مقصد محبوب برای برگزاری این نوع رویدادها تبدیل شده است.

منبع: traveldailymedia

ترجمه:فائزه امین پویا

ارسال نظر