|

سرو غذاهای تاریخ گذشته در پرواز آکاسا ایر!

 سرو غذاهای تاریخ گذشته در پرواز آکاسا ایر!

سرو غذاهای تاریخ گذشته در پرواز آکاسا ایر و اعتراض گسترده مسافران در شبکه‌های اجتماعی، باعث شد تا این شرکت هواپیمایی به صورت رسمی به این موضوع واکنش نشان دهد.

به گزارش کن نیوز؛ در حادثه‌ای تکان‌دهنده مسافری در پرواز آکاسا ایر ، با انتشار پستی در شبکه‌های اجتماعی، نسبت به سرو شدن بسته‌های خوراکی تاریخ‌گذشته اعتراض کرد. این شکایت به سرعت در فضای مجازی مورد توجه قرار گرفت و باعث شد تا این شرکت هواپیمایی تحقیقات گسترده‌ای را در مورد این موضوع آغاز کند.

پست منتشر شده توسط این مسافر در شبکه‌های اجتماعی، توجه‌ها را به پایین بودن کیفیت پذیرایی در هواپیمای هندی جلب کرد و باعث شد تا شرکت آکاسا ایر این موضوع را تایید کند. این شرکت هواپیمایی اذعان داشت که برای برخی از مسافران "به‌طور سهوی، خوراکی‌هایی سرو شده است که مطابق با استانداردهای کیفیتی نبوده است" و بابت این اتفاق عمیقا ابراز تأسف کرد.

آکاساایر

اکاسا ایر روز یکشنبه در بیانیه‌ای به نگرانی‌های مطرح‌شده توسط مسافری در پرواز شماره QP 1883 پاسخ داد و تأیید کرد که تحقیقات اولیه آنها مشکلاتی را در کیفیت غذا شناسایی کرده است. بیانیه این شرکت هواپیمایی اذعان داشت که آنها مشکل مربوط به پذیرایی بسته‌بندی‌شده ارائه‌شده در این پرواز را درک می‌کنند. این بیانیه همچنین توضیح داد که بررسی‌های اولیه آنها نشان داده است که یک سهل‌انگاری باعث شده تا به برخی از مسافران خوراکی‌هایی سرو شود که از استانداردهای کیفی آنها پایین‌تر بوده است.

این شرکت هواپیمایی اطمینان داد که آنها به‌طور فعال با مسافر آسیب‌دیده در ارتباط هستند و برای جلوگیری از وقوع چنین حوادثی در آینده، یک بازبینی جامع انجام می‌دهند. آنها بابت ناراحتی ایجادشده عذرخواهی کردند و متعهد شدند که برای اطمینان از بالاترین استانداردهای خدمات در آینده تلاش کنند.

منبع:financialexpress

ترجمه: فائزه امین پویا

 

ارسال نظر