|

شرکت هواپیمایی فلای‌ناس، حامی رسمی باشگاه الهلال شد

شرکت هواپیمایی فلای‌ناس، حامی رسمی باشگاه الهلال شد

شرکت هواپیمایی فلای‌ناس در یک قرارداد جدید، حامی رسمی باشگاه الهلال عربستان سعودی شد. این همکاری در راستای توسعه ورزش و گردشگری در این کشور صورت می‌گیرد.

به گزارش کن نیوز؛ فلای‌ناس با امضای این قرارداد، حمایت خود را از باشگاه الهلال به عنوان حامل هوایی رسمی آن به مدت چهار سال نشان داد. این همکاری با هدف توسعه ورزش و گردشگری در عربستان سعودی و در راستای چشم‌انداز ۲۰۳۰ انجام شده است.

این توافقنامه توسط بندر الموهنا، مدیرعامل فلای‌ناس، و فهد بن سعد بن نافل، رئیس باشگاه الهلال عربستان سعودی، با حضور عاید الجعید، رئیس فلای‌ناس، و مدیران ارشد هر دو سازمان امضا شد.

بندر الموهنا، مدیرعامل فلای‌ناس، بیان کرد: ‘همکاری با باشگاه الهلال گامی مهم در راستای تحقق چشم‌انداز ۲۰۳۰ است. ما با ارائه خدمات متنوع و باکیفیت به مسافران، قصد داریم به توسعه صنعت گردشگری و ورزش در کشور کمک کنیم. همچنین، این همکاری به ما کمک می‌کند تا عربستان سعودی را به عنوان یک مرکز مهم رویدادهای ورزشی بین‌المللی معرفی کنیم.

فهد بن سعد بن نافل، این مشارکت انحصاری را ستایش کرد و آن را یکی از مهم‌ترین معاملات اخیر الهلال نامید. وی خاطرنشان کرد که این توافقنامه به نفع هر دو طرف خواهد بود و به ادغام بخش‌های اقتصادی و ورزشی کمک خواهد کرد و از اهداف چشم‌انداز ۲۰۳۰ حمایت خواهد کرد.

فلای‌ناس از سال ۲۰۰۷ با ارائه خدمات به بیش از ۸۰ میلیون مسافر، به یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های هواپیمایی در منطقه تبدیل شده است. این شرکت در حال حاضر به بیش از ۷۰ مقصد پرواز دارد و هر هفته بیش از ۱۵۰۰ پرواز انجام می‌دهد. فلای‌ناس با هدف گسترش شبکه پروازهای خود به ۱۶۵ مقصد، می‌خواهد به مسافران بیشتری خدمات ارائه دهد و به این ترتیب، به تحقق چشم‌انداز ۲۰۳۰ کشور کمک کند.

منبع: travelandtourworld

ترجمه: فائزه امین پویا

ارسال نظر