|

اشکال فنی در هواپیما منجر به خونریزی گوش و بینی ۱۰ مسافر شد

اشکال فنی در هواپیما منجر به خونریزی گوش و بینی ۱۰ مسافر شد

یک پرواز خطوط هوایی Delta به دلیل نقص فنی در کابین، مجبور به بازگشت سریع به فرودگاه مبدأ شد. در این حادثه، ۱۰ مسافر دچار خونریزی بینی و گوش شدند.

به گزارش کن نیوز؛ این هواپیمای بوئینگ 900-737 که از شهر سالت لیک سیتی به سمت پورتلند حرکت می کرد، دقایقی پس از بلند شدن، با مشکل کمبود فشار در کابین مواجه شد. مسافران اعلام کردند که بعد از مدت کوتاهی، احساس فشار در گوش و بینی خود داشته اند.

 یکی از مسافران پرواز در این باره گفت: احساس می کردم کسی گوشم را با چاقو سوراخ می کند. فشار کابین باعث شد گوشم بترکد و بعد از آن، احساس سوزش و خونریزی داشتم.

به گفته مسافران، هواپیما بعد از احساس ناراحتی، کمی ارتفاع کم کرد و سپس تغییر مسیر داده و به سمت سالت لیک سیتی بازگشت.

اداره هوانوردی فدرال آمریکا (FAA) اعلام کرد که این شرکت هواپیمایی، نقص احتمالی در سیستم فشار کابین را در ارتفاع ۱۰ هزارپایی گزارش کرده است و در حال بررسی حادثه می باشد.

برخی مسافران ادعا می کنند که خطوط هوایی Delta هیچ توضیحی در مورد مشکل فشار یا علت بازگشت به فرودگاه نداده است.

با این حال، Delta در بیانیه ای به KSL TV، نقص در سیستم فشار را تایید کرد اما علت آن را اعلام نکرد.

یک خلبان بازنشسته، معتقد است: کاپیتان هواپیما به احتمال زیاد متوجه مشکل فشار کابین شده و تلاش کرده است تا در صورت امکان، در هوا آن را برطرف نماید.

گفتنی است پس از فرود هواپیما، پزشکان اورژانس به مسافران مصدوم رسیدگی کردند. به گفته مقامات دلتا ۱۰ نفر از مسافران توسط اورژانس معاینه شدند. با این حال، ممکن است برخی دیگر پس از فرود به دنبال مراقبت های پزشکی شخصی رفته باشند.​

منبع:aol

ترجمه: فائزه امین پویا

ارسال نظر