|

قطرایرویز اسپانسر خطوط هوایی لیگ قهرمانان اروپا شد

قطرایرویز اسپانسر خطوط هوایی لیگ قهرمانان اروپا شد

قطرایرویز به عنوان اسپانسر خطوط هوایی معتبرترین رقابت باشگاهی جهان (لیگ قهرمانان اروپا) انتخاب شد.

به گزارش کن نیوز؛ این شرکت که پیش از اسپانسر اختصاصی مسابقات ملی تیم‌های مردان یوفا از جمله یورو ۲۰۲۰، یورو ۲۰۲۴، لیگ ملت‌های اروپا و مسابقات زیر ۲۱ سال اروپا بود، با این قرارداد، حق اسپانسری سوپرجام یوفا، لیگ جوانان یوفا و لیگ قهرمانان فوتسال یوفا را نیز به دست آورده است.

با این مشارکت، قطرایرویز نه تنها تعهد خود را به ارائه خدمات با کیفیت جهانی و خلق تجربیات به یاد ماندنی برای هواداران فوتبال نشان می‌دهد، بلکه گام مهمی در جهت گسترش شبکه پروازی خود و اتصال هرچه بیشتر نقاط جهان به اروپا برمی‌دارد. هواداران فوتبال در سراسر جهان می‌توانند با استفاده از خدمات متنوع قطرایرویز، از جمله پروازهای مستقیم به مقاصد مختلف اروپایی و امکانات ویژه فرودگاه حمد، به راحتی به مسابقات مورد علاقه خود دسترسی پیدا کنند.

با این همکاری، هواداران می‌توانند منتظر تبلیغات و تخفیف‌های ویژه، راه‌حل‌های سفارشی سفر از طریق فرودگاه بین‌المللی حمد در دوحه و تجربیات منحصر به فرد و بسته‌های مسافرتی از طریق کلکسیون باشگاه امتیازی قطرایرویز باشند. براساس گزارش کن نیوز قطرایرویز همچنین از نمایش برند خود در تابلوهای LED محیطی درون بازی، پس‌زمینه مصاحبه‌های رسانه‌ای و اسپانسری پخش، بهره‌مند خواهد شد.

چفرین، رئیس یوفا، با ابراز خرسندی از این همکاری، اظهار داشت: «قطرایرویز و یوفا با هم‌افزایی توانمندی‌های خود، آینده‌ای روشن برای فوتبال را ترسیم می‌کنند. این مشارکت استراتژیک، بر پایه علاقه مشترک به ورزش و تعهد به ارائه بهترین خدمات به هواداران فوتبال در سراسر جهان بنا شده است. ما با هم، دوران جدیدی از لیگ قهرمانان اروپا را رقم خواهیم زد.

مهندس جابر محمد آل‌مهر، مدیرعامل گروه هواپیمایی قطر، با بیان اینکه این همکاری یک نقطه عطف در تاریخ شرکت است، گفت: «قطرایرویز به عنوان شریک اصلی خطوط هوایی لیگ قهرمانان اروپا، نقش مهمی در تسهیل سفر هوایی هواداران و ایجاد یک تجربه فراموش‌نشدنی برای آن‌ها ایفا خواهد کرد. با بهره‌گیری از شبکه گسترده پروازی خود و خدمات لوکس، ما اطمینان داریم که می‌توانیم به بهترین نحو از این فرصت استفاده کنیم و به عنوان یک برند جهانی در صنعت هوایی، جایگاه خود را مستحکم‌تر کنیم.»

منبع: uefa

ترجمه: فائزه امین پویا

ارسال نظر