|

فرود اضطراری هواپیما به خاطر یک موش در غذای مسافر!

فرود اضطراری هواپیما به خاطر یک موش در غذای مسافر!

در یک اتفاق عجیب و غریب، پرواز خطوط هوایی اسکاندیناوی (SAS) از اسلو به مالاگا به دلیل حضور یک مهمان ناخوانده، یعنی یک موش، مجبور به فرود اضطراری شد. این اتفاق زمانی رخ داد که یکی از مسافران هنگام باز کردن غذای خود با صحنه‌ای غیرمنتظره روبرو شد: یک موش کوچک!

به گزارش کن نیوز؛ این اتفاق باعث شد تا خلبان هواپیما تصمیم بگیرد برای حفظ ایمنی مسافران، در فرودگاه کپنهاگ فرود اضطراری انجام دهد. هرچند حضور موش در هواپیما بسیار نادر است، اما می‌تواند خطراتی از جمله جویدن سیم‌های برق و ایجاد اختلال در سیستم‌های هواپیما را به همراه داشته باشد.

جالب توجه است که یکی از مسافران این پرواز، با حفظ خونسردی، عکسی از خود و دوستانش در کنار جعبه غذای حاوی موش گرفته و در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرده است.

سخنگوی خطوط هوایی اسکاندیناوی ضمن تایید این حادثه، اعلام کرد که تمامی مسافران با پروازی دیگر به مقصد مالاگا منتقل شده‌اند و شرکت هواپیمایی در حال بررسی دقیق این موضوع و اتخاذ تدابیر لازم برای جلوگیری از تکرار چنین حوادثی است.

این اتفاق یادآور حادثه مشابهی در سال ۲۰۱۷ است که یک پرواز بریتیش ایرویز به دلیل حضور موش در هواپیما با تاخیر مواجه شد. همچنین در سال گذشته، یک پرواز خطوط هوایی یونایتد به دلیل ایجاد مزاحمت توسط یک مسافر عصبانی که از نبود غذای مورد علاقه‌اش ناراضی بود، مجبور به تغییر مسیر شد.

منبع:theguardian

ترجمه: فائزه امین پویا

 

ارسال نظر