|

دسترسی رایگان به اینترنت پرسرعت در هواپیماهای هاوایی ایرلاینز

دسترسی رایگان به اینترنت پرسرعت در هواپیماهای هاوایی ایرلاینز

شرکت هواپیمایی هاوایی اعلام کرد که از این پس، مسافران پروازهای بین‌قاره‌ای این شرکت می‌توانند از اینترنت پرسرعت و رایگان استارلینک بهره‌مند شوند.

به گزارش کن نیوز؛ این شرکت موفق شده است آنتن‌های مورد نیاز برای اتصال به شبکه ماهواره‌ای استارلینک را بر روی تمام هواپیماهای ایرباس خود نصب کند. بدین ترتیب، مسافران می‌توانند در طول پرواز به راحتی به اینترنت متصل شوند و از خدمات آنلاین لذت ببرند.

پوشش گسترده و خدمات متنوع

هاوایی ایرلاینز قصد دارد در آینده‌ای نزدیک، تمام ناوگان هواپیماهای خود را به این فناوری مجهز کند تا تمامی مسافران بتوانند از اینترنت پرسرعت بهره‌مند شوند. با این اقدام، این شرکت هواپیمایی به یکی از پیشگامان ارائه خدمات اینترنت پرسرعت در صنعت هوایی تبدیل شده است.

همکاری با اسپیس‌ایکس

هاوایی ایرلاینز یکی از اولین شرکت‌های هواپیمایی بود که با اسپیس‌ایکس، شرکت فضایی ایلان ماسک، برای استفاده از فناوری استارلینک همکاری کرد. این همکاری نشان‌دهنده‌ی تعهد این شرکت به ارائه بهترین خدمات به مسافران و استفاده از فناوری‌های نوین در صنعت هوایی است.

آینده‌ای روشن برای سفرهای هوایی

با گسترش فناوری‌های ماهواره‌ای مانند استارلینک، آینده سفرهای هوایی متحول شده است. مسافران اکنون می‌توانند در طول پرواز به راحتی به کارهای روزمره خود بپردازند، به فیلم و موسیقی گوش دهند و با دوستان و خانواده ارتباط برقرار کنند. جالب است بدانید که پش از این یونایتد ایرلاینز و استارلینک، دسترسی به اینترنت پرسرعت و پایدار در کابین هواپیماها خود را ارائه می‌دهد.

منبع: spacenews

ترجمه: فائزه امین پویا

ارسال نظر