|

طوفان هلن و اختلال در پروازهای فلوریدا

طوفان هلن و اختلال در پروازهای فلوریدا

طوفان هلن با قدرت تمام به فلوریدا یورش برد و زندگی میلیون‌ها نفر را مختل کرد. یکی از بارزترین تأثیرات این طوفان، فلج شدن آسمان فلوریدا و لغو هزاران پرواز بود. مسافران در فرودگاه‌های شلوغ با صحنه‌های هرج و مرج و تأخیرهای طولانی روبرو شدند.

به گزارش کن نیوز؛ طوفان هلن با قدرت تمام به فلوریدا رسیده و زندگی میلیون‌ها نفر را مختل کرده است. یکی از تأثیرات چشمگیر این طوفان، ایجاد اختلال گسترده در پروازهای هوایی در سراسر این ایالت است. لغو و تأخیر هزاران پرواز، کابوس مسافران هوایی را در پی داشته است.

فرودگاه اورلاندو با وجود باز بودن، بعلت طوفان هلن  شاهد لغو بسیاری از پروازها است.

طوفان هلن با قدرت تمام به فلوریدا رسیده و زندگی میلیون‌ها نفر را مختل کرده است. براساس گزارش کن نیوز، یکی از تأثیرات چشمگیر این طوفان، ایجاد اختلال گسترده در پروازهای هوایی در سراسر این ایالت است. لغو و تأخیر هزاران پرواز، کابوس مسافران هوایی را در پی داشته است.

فرودگاه‌های بزرگ فلوریدا، از جمله اورلاندو، تامپا و میامی، شاهد صف‌های طولانی و استرس مسافران هستند. بسیاری از پروازها لغو شده و برخی دیگر با تأخیر چند ساعته مواجه شده‌اند. شرکت‌های هواپیمایی نیز با چالش‌های بزرگی برای مدیریت این وضعیت روبرو هستند..

منبع:wesh.com

ترجمه: فائزه امین پویا

ارسال نظر