|

پرواز سئول - دالاس به دلیل خرابی سرویس بهداشتی نیمه‌کاره ماند!

پرواز سئول - دالاس به دلیل خرابی سرویس بهداشتی نیمه‌کاره ماند!

در یک اتفاق نادر، پرواز شماره AA281 امریکن ایرلاینز که عازم سئول بود، به دلیل بروز مشکل در سرویس‌های بهداشتی، ناچار به بازگشت به فرودگاه مبدا شد. مسافران این پرواز پس از ۵ ساعت پرواز، سفری بی‌نتیجه را تجربه کردند.

به گزارش کن نیوز؛ بر اساس اعلام این شرکت هواپیمایی، پرواز AA281 ابتدای ماه جاری میلادی از فرودگاه بین المللی دالاس فورت ورث عازم فرودگاه بین المللی اینچئون در سئول بود. اما طبق وبسایت FlightAware، این پرواز بعد از ۵ ساعت طی مسیر بر فراز اقیانوس آرام، ناگهان تغییر مسیر داده و به دالاس بازگشت.

سخنگوی این شرکت هواپیمایی اعلام کرد: علت اصلی بازگشت ناگهانی هواپیما به فرودگاه مبدا، بروز یک مشکل فنی جدی در سیستم فاضلاب هواپیما بود. ظاهراً ایرادی در لوله‌ها یا اتصالات سرویس‌های بهداشتی رخ داده بود که احتمال سرریز شدن آب و فاضلاب ایجاد اختلال در عملکرد هواپیما را به همراه داشت. به همین دلیل، به منظور جلوگیری از هرگونه خطر احتمالی، خلبان مجبور به بازگشت به نزدیک‌ترین فرودگاه شد.

این شرکت هواپیمایی در بیانیه خود افزود: "این پرواز بدون هیچ اتفاق خاصی در دالاس فرود آمد و هواپیما برای بازرسی توسط تیم تعمیر و نگهداری ما از سرویس خارج شد. ما هرگز نمی‌خواهیم برنامه سفر مشتریان خود را مختل کنیم و برای این ناراحتی عذرخواهی می‌کنیم."

این شرکت هواپیمایی همچنین اعلام کرد که به مسافران برای اقامت شبانه در نزدیکی فرودگاه دالاس کمک رسانی شده است و پرواز با یک هواپیمای جدید  از سر گرفته شد.

منبع:usatoday

ترجمه: فائزه امین پویا

ارسال نظر