|

رزرو بلیط هواپیما با بیش از ۱۰۰ نوع ارز دیجیتال

رزرو بلیط هواپیما با بیش از ۱۰۰ نوع ارز دیجیتال

شرکت هواپیمایی آلترناتیو ایرلاینز و شرکت پرداخت دیجیتال تریپل‌ای طی همکاری جدیدی خرید بلیط هواپیما را برای علاقه‌مندان با ارزهای دیجیتال آسان‌تر کردند.

به گزارش کن نیوز؛ از این پس، مسافران می‌توانند با استفاده از بیش از صد نوع ارز دیجیتال مختلف، از جمله بیت کوین، اتریوم و تتر، بلیط پرواز خود را به صورت آنلاین رزرو کنند. این همکاری نوآورانه، صنعت سفر را متحول کرده و به مسافران این امکان را می‌دهد تا به راحتی  سفر کنند.

مزایای این همکاری برای مسافران:

با استفاده از فناوری پیشرفته تریپل ای، فرآیند پرداخت بسیار ساده و سریع شده است، نسبت به روش‌های سنتی پرداخت، کارمزد پرداخت با ارز دیجیتال بسیار کمتر است، نرخ ارز در زمان پرداخت ثابت بوده و نوسانات بازار بر آن تأثیری ندارد، امکان انتخاب از بین بیش از صد نوع ارز دیجیتال، آزادی عمل بیشتری را به مسافران می‌دهد.

OIG1.5LRcclkW

مزایای این همکاری برای شرکت‌های هواپیمایی:

با حذف خطر برگشت وجه، امنیت مالی شرکت‌ها افزایش می‌یابد، کاهش هزینه‌های پردازش پرداخت، به کاهش هزینه‌های عملیاتی شرکت‌ها کمک می‌کند، این همکاری به جذب مشتریانی که از ارزهای دیجیتال استفاده می‌کنند، کمک خواهد کرد.

آلترناتیو ایرلاینز یک آژانس مسافرتی آنلاین است که امکان رزرو پرواز از بیش از ۶۰۰ ایرلاین در سراسر جهان را فراهم می‌کند. همچنین به گزارش کن نیوز یک شرکت پرداخت دیجیتال است که مجوز فعالیت خود را از اداره پولی سنگاپور دریافت کرده است و به بیش از ۲۰ هزار کسب‌وکار خدمات ارائه می‌دهد.

منبع: technode

ترجمه:فائزه امین پویا

ارسال نظر