|

فلیر ایرلاینز با کوپن‌های دیجیتالی به مسافران در زمان تأخیر پرواز خدمات می‌دهد

فلیر ایرلاینز با کوپن‌های دیجیتالی به مسافران در زمان تأخیر پرواز خدمات می‌دهد

شرکت هواپیمایی فلیر با همکاری iCoupon، نوآوری جدیدی را برای بهبود تجربه سفر مسافران در زمان تأخیر پرواز معرفی کرده است. این شرکت با ارائه کوپن‌های غذایی دیجیتالی به صورت مستقیم به کارت پرواز مسافران، تلاش می‌کند تا نارضایتی ناشی از تأخیر پرواز را کاهش دهد.

به گزارش کن نیوز؛ فلیر با استفاده از فناوری جدید، تجربه سفر مسافران در صورت تأخیر پرواز را بهبود بخشیده است. این شرکت با همکاری iCoupon، کوپن‌های غذای دیجیتالی را به صورت مستقیم به کارت پرواز مسافران ارسال می‌کند تا در زمان انتظار بتوانند از آن‌ها استفاده کنند.

با توجه به قوانین جدید کانادا درباره حقوق مسافران، شرکت‌های هواپیمایی موظف هستند به مسافران خدمات بهتری ارائه دهند. شرکت فلیر هم با همکاری iCoupon، این کار را با ارائه کوپن غذا در زمان تأخیر پرواز انجام می‌دهد.

ریچارد بای، مدیرعامل شرکت iCoupon، اعلام کرده است که خیلی خوشحال است که شرکت هواپیمایی فلیر به خانواده iCoupon پیوسته است.

وی تاکید کرد: این همکاری کمک می‌کند تا شرکت iCoupon در کانادا بیشتر شناخته شود و بتواند به شرکت‌های هواپیمایی بزرگ و کوچک کمک کند تا خدمات بهتری به مسافران ارائه دهند. به گفته او، این همکاری با هدف اصلی شرکت iCoupon که ارائه راهکارهایی برای بهبود تجربه سفر، به خصوص در زمان مشکلات است، همخوانی دارد. همچنین، او گفته است که تقاضا برای فناوری‌هایی که کارها را ساده‌تر می‌کنند و به مسافران کمک می‌کنند، در حال افزایش است و شرکت iCoupon افتخار می‌کند که در این زمینه با فلیر همکاری می‌کند.

منبع:futuretravelexperience

ترجمه: فائزه امین پویا

 

ارسال نظر