|

هواپیمایی بروکسل در جستجوی نماد جدید بلژیکی برای هواپیماهایش

هواپیمایی بروکسل در جستجوی نماد جدید بلژیکی برای هواپیماهایش

پس از یک رقابت تنگاتنگ، طرح برنده‌ مسابقه‌ "نماد بلژیکی" هواپیمایی بروکسل مشخص شد. این طرح به زودی بر بدنه‌ یکی از هواپیماهای این شرکت نقش خواهد بست و به عنوان سفیر هوایی فرهنگ بلژیک در سراسر جهان به پرواز در خواهد آمد.

به گزارش کن نیوز؛ هواپیمایی بروکسل به زودی طرح برنده‌ مسابقه‌ "نماد بلژیکی" خود را معرفی خواهد کرد. در این مسابقه، هنرمندان و طراحان خلاق، به رقابت برای طراحی یک نقاشی دیواری منحصر به فرد بر روی بدنه‌ی هواپیما پرداختند تا نمادی از فرهنگ بلژیک باشد.

این مسابقه با استقبال گسترده ای روبرو شد و ۹۰۰ طرح به آن ارسال گردید. پس از انتخاب ۱۵ طرح نهایی توسط هیات داوران داخلی، رای گیری عمومی برای انتخاب طرح برنده برگزار شد که با مشارکت بیش از ۵۰ هزار نفر همراه بود.

میشل موریو، مدیر بازاریابی هواپیمایی بروکسل، هدف از این مسابقه را معرفی هرچه بهتر کشور بلژیک به دنیا عنوان کرد و گفت: «ما به عنوان شرکت هواپیمایی ملی بلژیک، طرح‌های "نماد بلژیکی" نقش مهمی در این راهبرد ایفا می‌کنند. این مسابقه مردم بلژیک را به فکر کردن درباره‌ی افتخارات و هویت ملی‌شان واداشت.

هر طرح برنده، برای حدود پنج سال بر روی بدنه یک فروند هواپیمای خاص نقش خواهد بست. اولین طرح برنده این مسابقه با عنوان "راکهام" برگرفته از "کوسه " در داستان "گنج قارچی قرمز" از مجموعه کمیک‌های تن‌تن بود که در سال ۲۰۱۵ معرفی شد.

پس از آن، طرح‌هایی به احترام نقاشان و شخصیت‌های مشهور بلژیکی مانند رنه ماگریت، پیتر بروگلِ مسن، شخصیت "اسمرف" و همچنین طرح‌هایی به مناسبت همکاری با جشنواره‌ی موسیقی تامارولند و تیم‌های ملی فوتبال بلژیک بر روی هواپیماهای این شرکت نقش بسته است.

منبع:aerospaceglobalnews

ترجمه: فائزه امین پویا

ارسال نظر