|

واکنش عجیب آمریکن ایرلاینز در مقابل شکایت یک زن از نشستن بین مسافران چاق!

واکنش عجیب آمریکن ایرلاینز در مقابل شکایت یک زن از نشستن بین مسافران چاق!

یک زن آمریکایی در فضای مجازی از ناراحتی خود به دلیل نشستن بین دو مسافر چاق در یک پرواز سه ساعته شکایت کرد. او در این پست که دوباره در شبکه‌های اجتماعی داغ شده، عنوان کرده که فضای کمی برای نشستن داشته و مجبور شده در طول پرواز در وضعیت نامناسبی قرار بگیرد.

به گزارش کن نیوز؛ به گفته این مسافر، که دکتر سیدنی واتسون نام دارد، مهماندار هواپیما متوجه ناراحتی او شده اما هیچ راه‌حلی ارائه نداده است. خانم واتسون با عصبانیت گفته است که صندلی‌های ردیف اکونومی برای افراد چاق مناسب نیستند.

خطوط هوایی آمریکا در پاسخ به شکایت او گفته است: مسافران ما با سایزها و شکل‌های مختلفی پرواز می‌کنند. بابت ناراحتی شما در طول پرواز متاسفیم."

این پاسخ با واکنش‌های متفاوتی از سوی کاربران شبکه‌های اجتماعی روبرو شده است. برخی از کاربران از ایرلاین انتقاد کرده و گفته‌اند که صندلی‌های هواپیما برای افراد درشت‌هیکل مناسب نیستند و باید بزرگ‌تر شوند.

عده‌ای دیگر نیز با خانم واتسون همدردی کرده و از تجربه‌های مشابه خود در پرواز شکایت کرده‌اند.

با این حال، گروهی از کاربران هم از این پست انتقاد کرده و خانم واتسون را به بی‌احساس بودن نسبت به افراد چاق متهم کرده‌اند. آنها همچنین گفته‌اند که چاقی یک مشکل جدی است و باید مورد توجه قرار گیرد.

این بحث در شبکه‌های اجتماعی بالا گرفته و برخی کاربران پیشنهاد داده‌اند که ایرلاین‌ها باید برای افراد چاق صندلی‌های بزرگتری در نظر بگیرند و یا راه‌حل‌هایی برای حل این مشکل پیدا کنند.

منبع: news18

ترجمه: فائزه امین پویا

ارسال نظر