|

امنیت هوانوردی افغانستان هدف جدید سرمایه‌گذاران روسی و بحرینی

امنیت هوانوردی افغانستان هدف جدید سرمایه‌گذاران روسی و بحرینی

شمار از سرمایه‌گذاران روسی و بحرینی علاقه‌مندی سرمایه‌گذاری شان را روی استخراج معادن، امنیت هوانوردی و آموزش افراد مسلکی در بخش‌های صحی و عرصه‌های سرمایه‌گذاری ابراز کردند.

به گزارش کن نیوز؛ ارگ دولت سرپرست افغانستان بامداد امروز یکشنبه۶ عقرب، در خبرنامه‌ای از دیدار مولوی عبدالکبیر معاون سیاسی دولت با شماری از تاجران و سرمایه‌گذاران بحرین و روسیه در کابل خبر داد.

این سرمایه‌گذاران، برای سرمایه‌گذاری در افغانستان ابراز آمادگی کرده، گفتند که علاقه‌مند هستند که بر علاوه استخراج معادن، امنیت هوانوردی و آموزش افراد مسلکی آن، در بخش‌های صحی و سایر عرصه‌ها سرمایه‌گذاری نمایند.

آنان گفتند که شرایط سرمایه‌گذاری در افغانستان و حمایت امارت اسلامی از سرمایه‌گذاران، سرمایه‌گذاران و شرکت‌های مقیم خارج را علاقه‌مند نموده که در افغانستان کار نمایند.

مولوی عبدالکبیر در این دیدار گفت: پس از فتح‌ از سوی امارت اسلامی، تمرکز بیشتر بالای تقویت اقتصادی شده و در سه سال گذشته در این بخش تلاش‌های زیادی صورت گرفته است.

معاون سیاسی دولت سرپرست از تاجران و سرمایه‌گذاران بحرین و روسیه تشکر نمود که برای سرمایه‌گذاری در افغانستان علاقه‌مند می‌باشند و اطمینان داد که امارت اسلامی به تمام سرمایه‌گذاران سهولت‌ها و شرایط لازم را فراهم نموده است.

وی افزود: فرصت‌های خوب کار در افغانستان وجود دارد که باید از آنها استفاده شود. اکنون در بخش‌های استخراج نفت و سایر مواد معدنی، دواسازی و احداث بندها و سرک‌ها پروژه‌های اساسی در حال تطبیق می‌باشند.

منبع: ایرنا

ارسال نظر