اپلیکشنی کاربردی برای پایان تاخیرهای پروازی در نیجریه
سازمان هواپیمایی نیجریه (NCAA) با همکاری یک شرکت بیمه و یک شرکت فناوری بینالمللی، یک اپلیکیشن موبایل برای کاهش تاخیر پرواز و تضمین دریافت خسارت از ایرلاینها در صورت تأخیر بیش از سه ساعت راهاندازی کرده است. این اپلیکیشن همچنین مسافران را در برابر بدرفتاری احتمالی ایرلاینها حمایت میکند.
به گزارش کن نیوز؛ سازمان هواپیمایی نیجریه (NCAA) با همکاری یک شرکت بیمه و یک شرکت فناوری بینالمللی، یک اپلیکیشن موبایل برای کاهش تاخیر پرواز و تضمین دریافت خسارت از ایرلاینها در صورت تأخیر بیش از سه ساعت راهاندازی کرده است. این اپلیکیشن همچنین مسافران را در برابر بدرفتاری احتمالی ایرلاینها محافظت میکند.
با این اپلیکیشن، مسافران میتوانند به سرعت به اطلاعات مربوط به سوار شدن به هواپیما دسترسی داشته باشند که به کاهش تاخیر در پرواز کمک میکند.
در صورت تأخیر بیش از سه ساعت، مسافران میتوانند از ایرلاین خسارت دریافت کنند. خسارت توسط شرکت بیمه و به محض تایید بلیط توسط ایرلاین پرداخت میشود.
مدیر روابط عمومی و حمایت از مصرفکننده سازمان هواپیمایی نیجریه، آچیموگ میگوید: این فناوری تکنولوژی است که در حال حاضر در اروپا و سایر کشورهای توسعهیافته استفاده میشود. استفاده از این اپلیکیشن در راستای بهبود و توسعه صنعت هوانوردی با تمرکز بر رفاه مسافران است.
با راهاندازی این اپلیکیشن، همکاری ایرلاینها با سازمان هواپیمایی بهبود یافته است. مسافران میتوانند با سهولت بیشتری شکایت خود را ثبت کنند و از کیفیت بهتر خدمات و سرعت بیشتر در رسیدگی به پروندههای خود بهرهمند شوند.
منبع:punchng
ترجمه: فائزه امین پویا
ارسال نظر