|

سگ رباتیک راهنمای گردشگران در فرودگاه هاندا شد

سگ رباتیک راهنمای گردشگران در فرودگاه هاندا شد

شرکت یاماتو هولدینگز با همکاری شرکای خود، آزمایشی نوآورانه را در فرودگاه هاندا آغاز کرده است. در این آزمایش، از هوش مصنوعی برای ارائه خدمات به گردشگران خارجی استفاده می‌شود و یک سگ رباتیک به عنوان رابط بین انسان و ماشین عمل می‌کند.

به گزارش کن نیوز؛  شرکت یاماتو هولدینگز آزمایشی را با استفاده از هوش مصنوعی تولیدکننده برای ارائه اطلاعات گردشگری به بازدیدکنندگان خارجی در فرودگاه هاندا آغاز کردند.

یک نمایشگر بزرگ با یک شخصیت سگ در کانتر تحویل بار فرودگاه که توسط شرکت حمل و نقل یاماتو اداره می‌شود، نصب شده است. بازدیدکنندگان می‌توانند به زبان انگلیسی یا چینی با این سگ صحبت کنند و پاسخ آن را با صدا دریافت نمایند.

این کانتر روزانه حدود ۵۰۰ بازدیدکننده خارجی را پذیرا است و کارکنان گاهی اوقات در پاسخ به درخواست‌هایی مانند مسیرها با مشکل مواجه می‌شوند. هوش مصنوعی استفاده شده در این سیستم قادر است جزئیات مربوط به امکانات فرودگاه، ایستگاه‌های قطار و جاذبه‌های توریستی را ارائه دهد. همچنین، برای آینده برنامه‌هایی برای توسعه سیستمی وجود دارد که بتواند خدمات مشتریانی مانند کمک برای ایجاد رسیدهای تحویل را ارائه دهد.

این آزمایش قرار است تا ۸ دسامبر ادامه یابد.

منبع: asianews

ترجمه: فائزه امین پویا

 

ارسال نظر