ایرلاین سعودی برنده جایزه بهترین خدمه کابین در جوایز مسافرتهای تجاری شد
شرکت هواپیمایی سعودی (SAUDIA) موفق شده است جایزه بهترین خدمه کابین را در مراسم جوایز مسافر تجاری آمریکای شمالی سال 2024 که در میامی آمریکا برگزار شد، از آن خود کند.
به گزارش کن نیوز؛ این جایزه برای اولین بار به این شرکت هواپیمایی اهدا میشود و آقای رِوِسن دیمیتروف، مدیر ارشد تجربه مهمان در سعودی ایرلاینز، آن را دریافت کرد.
آقای دیمیتروف در این باره گفت: «دریافت این جایزه نشاندهنده تعهد ما به ارتقای تجربه سفر و رساندن آن به سطحی بالاتر از انتظارات است. خدمات هوایی بخش مهمی از سفر را تشکیل میدهد و شاخص کلیدی کیفیت خدمات است که رضایت مهمانان را منعکس میکند.»
وی با اشاره به اهمیت کارکنان سعودی ایرلاینز، به ویژه تیم ناظران پرواز که نقش اساسی در سیستم عملیاتی و مدیریت روزانه بیش از 500 پرواز دارند، گفت: «این موفقیت حاصل تلاش و اثربخشی کارکنان سعودی ایرلاینز است.»
آقای دیمیتروف در ادامه به پیشرفتهای قابل توجه در خدمات هوایی این شرکت هواپیمایی اشاره کرد که شامل نمایش فرهنگ سعودی از خوشامدگویی گرم و کمک به مسافران تا منوی غذایی با الهام از غذاهای سعودی و سرو قهوه و خرما به عنوان نمادی از مهماننوازی سعودی میشود.
شرکت هواپیمایی سعودی، به عنوان بخشی از چشمانداز استراتژیک خود برای دوران جدید، بر نوآوری مداوم و ارائه ابتکارات تأثیرگذار برای بهبود خدمات و محصولات تمرکز دارد. تعهد این شرکت به ارتقای عملکرد عملیاتی در ناوگان مدرن و در حال گسترش آن که در حال حاضر شامل 144 هواپیما است، مشهود است. این ناوگان به سعودی ایرلاینز کمک میکند تا برنامه اتصال جهان به پادشاهی عربستان را عملی کند.
منبع: aawsat
ترجمه: فائزه امین پویا
ارسال نظر