شرکتهای هواپیمایی و خدمات هندلینگ موظف به پاسخگویی به مدیران فرودگاهها در جهت رعایت حقوق مسافران شدند
با ابلاغ معاون وزیر و رئیس سازمان هواپیمایی کشوری، مدیران فرودگاههای کشور در طول عملیات نوروز ۱۴۰۳ بهعنوان نماینده سازمان هواپیمایی کشوری پاسخگوی مشکلات مردم بوده و گزارش لازم را به این سازمان ارائه خواهند داد.
بهگزارش روابط عمومی شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران؛ در ابلاغ محمد محمدیبخش آمده است:
نظر به پیشرو بودن سفرهای نوروزی و افزایش پروازها و تردد مسافران و با عنایت به پیشبینیها و اقدامات صورت گرفته توسط آن مجموعه برای آمادهسازی زیرساختهای تسهیلاتی، فنی، عملیاتی و امنیتی و تشکیل کمیتههای تسهیلاتی و امنیتی به جهت هماهنگی بیشتر در بین تمامی بخشهای ارائه دهنده خدمات به مسافران محترم شایسته است به کلیه مدیران فرودگاهها ابلاغ نمایید؛ ضمن بکارگیری تمامی ظرفیتهای ایجاد شده در خدمترسانی به مردم و شرکتهای هواپیمایی و خدمات هندلینگ بهمحض بروز تاخیر یا ابطال پروازها بنا به هر دلیل بهعنوان نماینده سازمان هواپیمایی کشوری و رئیس کمیته امنیتی، با حضور میدانی نسبت به پاسخگویی و رسیدگی به مشکلات مسافران اهتمام نموده و گزارش مربوطه را به این سازمان منعکس نمایند. بدیهی است شرکتهای هواپیمایی مکلف به رعایت دستورالعمل حقوق مسافر بوده و روسای ایستگاههای شرکتهای هواپیمایی و خدمات هندلینگ موظف به پاسخگویی و همکاری لازم با مدیران فرودگاهی میباشند
ارسال نظر