عدم ارائه خدمات به افراد توانخواه و سالمندان از سوی هواپیمایی یزد ایر
یکی از مخاطبان کن نیوز با ارسال پیامی از عدم توجه شرکت هواپیمایی یزد ایر به حقوق مسافران توانخواه و سالمند گلایه کرد.
به گزارش کن نیوز؛ در این پیام آمده است:
متاسفانه خدمه پرواز شماره ۶۸۸۳ در مسیر تهران-یزد شرکت هواپیمایی یزد ایر، در تاریخ ششم فروردین ماه بدون اعتنا به وضعیت افراد سالمند حاضر در این پرواز اعلام کردند که امکان خدماترسانی به افراد کم توان و ناتوان جهت ورود و خروج به هواپیما را ندارند.
استدلال خدمه پروازی یزد ایر نیز بر این اساس بود که عدم ارائه خدمات به این افراد در هنگام خرید بلیط هواپیما اعلام شده است. نکتهای که به هیچ عنوان صحت ندارد و سایت فروشنده بلیط نیز در هیچ مرحلهای از خرید به آن اشاره نکرده بود و حتی پس از تماس تلفنی نیز تاکید کرد که هواپیمایی یزد ایر چنین قانونی را برای فروشندگان بلیط اعلام نکرده است.
بررسیهای خبرنگار کن نیوز حاکی از آن است که این عدم هماهنگی در خصوص مسافران یزد ایر نیز پیش از این رخ داده است. بر همین اساس این آمادگی وجود دارد که توضیحات مسئولان این شرکت هواپیمایی اخذ و در خصوص آن اطلاعرسانی شود.
ارسال نظر